Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
UPS! – nu skete det sku igen
#21
Hvad så med at sælge mig Husqvarnaen, jeg kan nok holde den ud som den er ?

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#22
Hvad vil du lave ved den..kolbe og ny skæfte? lidt snitteri i træværket, det bliver spændne at følge det "nye" renoveringsprojekt.[Big Grin]

mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
Svar
#23
Citat:quote:

Originally posted by LasseScout

Hvad så med at sælge mig Husqvarnaen, jeg kan nok holde den ud som den er ?

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.


Næ-nej! – den kommer under behandling senere!

Men ULG har vist en til salg: [Wink] http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...C_ID=12242

mvh.
Swift
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by H.C

Hvad vil du lave ved den..kolbe og ny skæfte? lidt snitteri i træværket, det bliver spændne at følge det "nye" renoveringsprojekt.[Big Grin]


Nyt skæfte – bl.a. [Wink]

Jeg forventer at træet ankommer om ca. 10 dage.

[Image: ValndBlanks.jpg]

Er i øjeblikket i gang med at finplanlægge, og indsamle materialer.

Jeg åbner en ny ”tråd” som vil beskrive det videre forløb.

mvh.
Swift
Svar
#25
Jeg har netop fået en Husqvarna 310 AS (nr. 191277) ind. Den er boret 1/2 og 3/4 og udstyret med 3" kamre (!) Har HVA selv lavet våben med 3" kamre eller er den boret op senere?

Våbnet ser ud til at være i meget fin mekanisk stand men skæfterne (engelsk) skriger på en udskiftning - de er håndslidte. Et oplagt snittenisseprojekt.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#26
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Jeg har netop fået en Husqvarna 310 AS (nr. 191277) ind. Den er boret 1/2 og 3/4 og udstyret med 3" kamre (!) Har HVA selv lavet våben med 3" kamre eller er den boret op senere?

Våbnet ser ud til at være i meget fin mekanisk stand men skæfterne (engelsk) skriger på en udskiftning - de er håndslidte. Et oplagt snittenisseprojekt.


Den er fremstillet i 1945. Før 1938 blev Husqvarna 310 fremstillet med 65 mm patronkamre, og derefter med 70 mm.

75 mm. patronkamre kan selvfølgelig være lavet som en specialbestilling, men det mest sandsynlige er nok at din er blevet boret op på et senere tidspunkt.

Nå Høgh! – sådant et snitteprojekt må da være en oplagt chance for at du kan holde dig beskæftiget i de lange Svenske vinteraftener. [Big Grin]

mvh.
Swift
Svar
#27
Hej Høgh,er der stemplet 12/76 i bøssen,eller har du målt dig frem til kammerlængden[?]

Der står ikke noget i "Husqvarna Hagelvapen 1877-1977" om,at de skulle have fremstillet våben med magnum-kamre.Jeg TROR,den er boret op senere,

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#28
Den er målt.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#29
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Den er målt.



Hvis det er dig der har målt den, vil jeg godt vædde en halv kande kaffe på at du skal have justeret gættepinden [:I] Hvis du er helt sikker, kan jeg godt finde nogle 12/76'ere du må få til afprøvning, mod at jeg må overvære det [B)][:0]

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar
#30
Skal vi ikke hellere vædde 1000 kr?

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)