Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Skæfter fra USA
#1
Er der nogen der kender noget til skæfter fra Richard's Microfit Gunstocks.

http://www.rifle-stocks.com/economy_line_styles.htm

Er det i det hele taget muligt at få varen til Danmark ?

AKP
Svar
#2
Man bruger betegnelsen "Wooden Sporting Goods" således at den ikke bliver betragtet som ”Gunparts” ….. Hmm - smart! [Smile]

Sakset fra ”rifle-stocks.com”

Export / Import Regulations:
There are no special requirements for us to ship a rifle stock to any location in the world. A wooden rifle stock is simply referred to as "Wooden Sporting Goods" on all customs forms, and there are usually no restrictions on the importation of this product in most parts of the world because it is not considered a gun part. However, please check with your local customs agency to determine if any import permits or documents are needed in your country to import a wooden rifle stock.

/Swift
Svar
#3
En af brugerne herinde:Annanias Hunt har hjemskaffet 3 stk til dato, jeg har hjulpet ham med tilpasningen, og det har været nødvendigt med en del.
Hvis du ikke kan lave lidt træarbejde selv så skal du ikke handle med dem, specielt en af skæfterne krævede en del arbejde, selv om de skriver at skæfterne er 99% færdige så er det nok nærmere 90%.
Det skal dog nævnes at han "kun" har købt deres billige skæfter, i laminat, måske er deres valnød bedre forarbejdet.
De så ud som om de var fræset med døve jern mens de endnu ikke var tørre.
Men kan man lidt selv så får man et godt skæfte til billige penge, mener at de ca. stod ham i 1600,-.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#4
Jeg købte et af deres 99% press fit skæfter i laminat til min M-98'er.(Tactical varianten)
Der skulle laves finish, men ellers var det næsten bare at montere. Jeg har endnu ikke taget mig sammen til at bedde riflen, men til bedding skal der fjernes noget meteriale.

Jeg overvejer om jeg skal prøve et af deres lettere skæfter, så riffelen bliver praktisk anvændelig, lige nu er den i overkanten til praktisk jagt. Den vejer vel ca. 8 kg, uden kikkert.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#5
Bemærk at køber du en bestillingsvare(som jeg gjorde), så tager det op til 8-10 uger fra bestilling/betaling, til pakken sendes.

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#6
jeg har købt skæfte hos Richards Microfit - ja det vil sige jeg har betalt for det men ikke fået det[Sad!][Sad!]

Fabrikken oplyste mig d. 20/3 at skæfte var sendt og at jeg ville modtage det den kommende uge. De gav mig desuden track and trace nummer.

Jeg kan følge skæfte til via track and trace nummer og får følgende besked:

Your item left the United States from ISC LOS ANGELES CA (USPS) at 9:17 PM on March 23, 2010. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.

Derefter kan jeg ikke få yderligere oplysninger. Kan man ikke tracke og trace når pakken har forladt US??

Har jeg nogen mulighed for at spore det her i DK??

Jeg er lidt bange for at det er blevet sendt retur til US selvom der på emballagen står wooden sporting goods[V][xx(]

Er der nogen der har en god ide til hvad jeg kan gøre??
Svar
#7
Roolig nu[Big Grin][Big Grin], du har det snart, det har nok taget søvejen.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#8
Citat:quote:

Tonny Posted - 29/03/2010 : 21:05:05
--------------------------------------------------------------------------------
Roolig nu, du har det snart, det har nok taget søvejen.


Mener du som drivtømmer[:I]?

CP
CP

Trump - makes America a joke. 

.17 HMR - .22 LR - .223 - 6mm.PPC - .243 - .260 - 6,5x55 - 7x57R - .308 -.300 WM -  8x57 - 8x57R - .338LM
"Kryogenbehandling af riffelpiber-det virker"
Svar
#9
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#10
Tonny - hvor rolig kan man være i denne situation? [Big Grin] gimme gimme[:p]

jeg kan se at du har lidt erfaring med disse skæfter. Er det normalt at de bliver sendt med søvejen? eller laver du bare pjatrøv?
Svar
#11
Fra de hævede beløbet på min konto gik der 5 dage, men fra beskeden at nu vil den blive sendt gik der næsten 1 måned, sååå

Men jeg føler med dig[Big Grin]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#12
det er forfærdeligt[V]

så må bukken jo dø for en 22-250[Wink][Big Grin]
Svar
#13
har laaaaaangt om længe fået mit skæfte[V]

der gik godt 1,5 måned fra de hævede beløbet til jeg stod med skæftet.
Svar
#14
@Poulsen kunne du se på diverse stempler / markater hvilke omveje pakken havde været igennem?

Jeg havde selv oplevet lignede 'Svi/#&%"#' ved brug af postforsendelse fra US. US hævder de har sent ud af landet = ikke mere deres bord. Post DK = vi ikke modtaget noget = ikke vores bord. Grejet kom så par uger forsent iforh til den service hvad betalt for. Kunne på mærkater set pakken havde ligget i 'dvale' i et opsamlings lager i UK. Jeg bruge ALDRIG mer post til kritiske ting .. 'vaske, vaske hænder' kan de .. man skal bruge en tranport løsning/service der har end-to-end 'sammenhæng'

/wolf_skate

[Image: wolf.jpg]
Scout for a blind dog - and throw him a bone

Scout for a blind dog - and throw him a bone
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)