Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Titan 6
#1
Er min elskede riffel virkelig ikke mere udbredt i DK[Smile]end som så.
Nå jeg stiller spørgsmål er der ikke nogen der ved noget eller også svare man und vigende.

1.DEN HAR HAR EN FANTASTISK LÅSEGANG,rasler ikke som rimmington og sako,den har ingen problemer med at baske en stak øldåser med 9,3x62og308w i stille vejr på 200-250m[:p]

Er det virkeligt kun dyre rifler og bøsser folk beskeftigere sig med[
mvh Buffalo
Svar
#2
Det tror jeg ikke men nogle rifler er altså mere udbrede end andre. Remmington er vel heller ikke hvad man kalder en dyr riffel...
Mvh.

Yeti
Svar
#3
Originally posted by Buffalo

Er min elskede riffel virkelig ikke mere udbredt i DK[Smile]end som så.
Nå jeg stiller spørgsmål er der ikke nogen der ved noget eller også svare man und vigende.

1.DEN HAR HAR EN FANTASTISK LÅSEGANG,rasler ikke som rimmington og sako,den har ingen problemer med at baske en stak øldåser med 9,3x62og308w i stille vejr på 200-250m[:p]

Er det virkeligt kun dyre rifler og bøsser folk beskeftigere sig med[
mvh Buffalo
[/quote]
Hej Buffalo
Jeg prøvede først searchfunktionen herinde, og den fandt ikke noget.
Jeg googlede så, og det gav en blandet landhandel af indlæg. Prisen på en riffel kan være, og er ofte godt et parameter for kvalitet, men jeg tror de fleste vurderer på funktion, præstation, holdbarhed og design i tilfældig rækkefølge.Jeg kender ikke personligt noget som helst til den omtalte riffel.
Mvh Walnut
[/quote]
Svar
#4
Hejsa

Der har væet flere tråde herinde hvor Titan 6 er nævnt.. Jeg har selv skudt en masse med ovenstående og har kun ros tilovers for den[Smile]

Jimmy

Citat:quote:

Originally posted by Buffalo

Er min elskede riffel virkelig ikke mere udbredt i DK[Smile]end som så.
Nå jeg stiller spørgsmål er der ikke nogen der ved noget eller også svare man und vigende.

1.DEN HAR HAR EN FANTASTISK LÅSEGANG,rasler ikke som rimmington og sako,den har ingen problemer med at baske en stak øldåser med 9,3x62og308w i stille vejr på 200-250m[:p]

Er det virkeligt kun dyre rifler og bøsser folk beskeftigere sig med[
mvh Buffalo


Svar
#5
Titan 6 har også været diskuteret i et par tråde på http://www.jagtdebatten.dk

Prøv søgefunktionen eller se denne tråd.
http://www.jagtdebatten.dk/forum/viewthr...rowstart=0
Svar
#6
Takker og bukker
Ja jeg er klar over det ikke er verdens mest eftertragtede skyder,det enneste der undre mig er,at den ikke har fået mere omtale end den har,sikringen i den ligner noget DALLERVÆRK men det virker upåklaeligt,den er også ubehagelig at skyde med i kaliber 9,3x62,det er jeg sikker på en bøssemager kan gøre noget ved, jeg er ved at overveje at få blød bagkappe,rekyldæmper i skæftet og måske den upopulære bubber DIMS på piben (sidtet skulle efter sigende larme helt forfædeligt
Mvh Buffalo
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)