Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Facebook
#21
Jeg er der også, men prøver at finde ud af hvordan man sletter sin profil..........det er ikke rigtig lykkes endnu [V]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#22
In

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#23
jeg er også på
Svar
#24
me2[8D]

Man må begrænse sig, det er betingelsen for al nydelse."
søren kierkegaard.
http://www.munthes.dk - gir størst velvær
Svar
#25
Blev vist nr 33

"At diskutere med kvinder er som at prøve at læse avis i stormvejr"
"Hellere dø stående, end leve på knæene"
Svar
#26
HUSK AT MELDE JER IND I MIN FACEBOOKGRUPPE:

OS DER GÅR IND FOR TVANGSBARBERING AF STORE DRENGE MED PUBERTETSSKÆG!

[8D]

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#27
så er jeg også med

for dem der har lyst har jeg oprettet en facebook side for folk som har været i skotland med scotsport

Mvh. Kim
med venlig hilsen
Kim
Svar
#28
Ditto

Sauer 202 Select Take Down
Titan 6 Kal. 30.06 (som skal sælges)

Marlin 917 Kal .17 HMR
SKB 505S haglsprøjte
Svar
#29
Jeg har også en profil. Det er nu ved at være sjællent den bliver brugt. Holder mig mest til MSN kan ikke rigtigt se behovet for facebook.

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Der var en grund til Dalgas ikke plantede bøg på heden!
Mvh
Christensen
Svar
#30
Så hoppede jeg også på, selvom Facebook ikke er mit primære, bruger også mere LinkedIn og Plaxo

Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
E-mail: jrex@ofir.dk
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 10+))
Glædelig Jagt fra Grønland

Jesper Rex
If you can't do it with a 30-06, it likely can't be done...(Men det ER nu kedeligt kun med en gøb....(skriver manden med 9+))
Svar
#31
45!
Svar
#32
hej
jeg har lige fået en mail fra et it-sikkerhedsfirma omkring facebook:
Virus hærger på Facebook

Facebook er inficeret med en virus, som breder sig hurtigere end branderten til julefrokosten.

SEND GERNE DENNE INFORMATION VIDERE TIL DINE VENNER

Din ven på facebook har ’tagget’ dig i en video, og det kan jo kun være spændende. Men inden du skynder dig ind og ser sidste weekends eskapader, så tjek lige om linket er fra en webside fra Google. Er den det - er der stor sandsynlighed for, at det er en virus i form af en trojansk hest.

En trojansk hest er, udover en vigtig del af græsk historie, et program som udgiver sig for at være noget andet end det egentlig er. Oftest er det en virus eller et spionprogram, der kan følge med i din gøren og laden på nettet.

I facebooks tilfælde er der tale om et – falsk – program, der skal afspille den video som din ven har ’tagget’ dig i. Men i virkeligheden nupper programmet dit kodeord til facebook og giver den videre til uvedkommende.
Og i det øjeblik man klikker ’ja’ til programmet og installerer applikationen, springer den videre ind i din profil og videresender virussen til dine venner.

De fleste på facebook har flere hundrede venner, så virussen er højst sandsynligt allerede på vej mod din mailboks derinde.

Hvis du vil være sikker på, at den trojanske hest ikke rider rundt i din profil, så lad være med at sige ja til nogle programmer uden at spørge din ven, som har sendt den, om hvad det er for noget.

så pas på der inde

[Image: Unavngivet1.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#33
Jeg er også på "Facen". Tak for tippet med virus

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#34
Tja og nu sender du mailen rundt til dine venner, som sender den videre til deres venner..

Det er faktisk også en "virus".... ;-)

Langt de fleste af den slags advarsler er falske og er kun lavet for at skabe frygt omkring netbrug og belaste servere rundt om i verden med overnromal trafik...

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#35
Jeg fik omtalte link sendt fra en veninde, men jeg studsede så meget over at hun kunne finde på at sende det, at jeg valgte ikke at åbne den. Da jeg dagen efter talte med hende, benægtede hun at have sendt det og det kunne ikke ses i hendes profil under 'sendt post'...

[V]

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)