Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blankpoleret bascule.
#1
Jeg købte for et stykke tid siden en "godt brugt" Baikal. Basculen var desvære en del rusten. jeg gjorde det, at jeg sleb alt rust og brunering af, polerede basculen op, med det resultat, at jeg har fået et pisseflot gevær.
Nu kommer den nagende tvivl; Skulle jeg hellere ha' bruneret basculen, eller kan poleringen holde rusten fra "døren"??
Jeg er godt klar over at bøssen skal passet med olie.

Svar
#2
Jeg tror godt at poleringen kombineret med en tynd hinde af olie kan holde rusten fra døren. Alternativt kan du give basculen noget voks af den slags man bruger til bil lak (så bliver den endnu mere blank og skinnende), og så en gang imellem "polere op" og give ny voks. Eller måske du kan behandle den med et eller andet Nano produkt.

Faktisk kan du gøre alle tre ting i én arbejdsgang med Sonax Ekstreme Nano forsegling.(Vælg den der hedder Extreme 3....det er den skrappeste)

Har selv gang i et Baikal projekt med bla. polering af bascule.....jeg har valgt den sidste løsning. Smider ved lejlighed lidt billeder i forum......har du billeder af din Baikal

Og nej jeg arbejder ikke for Sonax [:o)]

Knæk og bræk

Med venlig hilsen
Best regards
Mit freundlichen Grüssen

C.B.Andersen

"Plus Esse Quam Simultatur” - "mere at være end at synes"
Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha


Svar
#3
Hej Baikal.

Mange tak for svaret. De der Sonaxprodukter, hvor kan man købe dem?

Jeg snupper et billede af Baikalen og smider det op en af dagene. (hvis jeg kan finde u'a'et)

Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by marcus

Hej Baikal.

Mange tak for svaret. De der Sonaxprodukter, hvor kan man købe dem?



Hej

Her et link til Sonax forhandlernet.

http://sonax.dk/default.asp?forhandler=1

Knæk og bræk

Med venlig hilsen
Best regards
Mit freundlichen Grüssen

C.B.Andersen

"Plus Esse Quam Simultatur” - "mere at være end at synes"
Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha


Svar
#5
Tak - og heldigvis ser det ud til at der ligger en forretning umiddelbart tæt ved min adresse.

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)