Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Nybegynder"
#1
Hvordan komer jeg igang? i er så mange ganske underholdende mennesker,så hjælp mig lige lidt på vej[:p]
Svar
#2
Hej pedersen,

du starter med at gå på kursus og få dig en genopladningstilladelse hos din lokale politimester.

Det vil sikkert tage noget tid at få arrangeret så i mellemtiden kan du læse nogle bøger om genopladning og undersøge tingene på nettet.

osterwald
Svar
#3
jeg er total blank?[:I]
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by pedersen

Hvordan komer jeg igang? i er så mange ganske underholdende mennesker,så hjælp mig lige lidt på vej[:p]



Hej Pedersen.

Der findes masser af god litteratur om genladning. En stor del af det er skrevet på engelsk, men hvis du er mere til norsk eller svensk så kan jeg anbefale Vapenjournalens Ladebook (norsk) eller Normas Lademanual (svenskl)
I beggr finder du detalerede beskrivelser af genladningsprocessen, værktøj med mere, og i Normas finder du gode afprøvede ladedata.

Lad som ingenting.

375ras

Rigtige autister har deres eget kaliber.
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by pedersen

Hvordan komer jeg igang? i er så mange ganske underholdende mennesker,så hjælp mig lige lidt på vej[:p]


Jens Perto har skrevet en udemærket bog om genladning som er på dansk, men den kan ikke købes som ny længere, men med lidt held, fås ude på nettet, gå ned til en boghandler og få ham til og søge efter den på nettet, han kender de rigtige forbindelser, der er iøvrigt udkommet en ny dansk bog om genladning af riffelammo som koster ca. 300 kr, købte den selv, er god til nybegynder (er selv en rookie til genladning) spørg igen din lokale boghandler. mvh. speedman
Svar
#6
Citat:quote:

Jens Perto har skrevet en udemærket bog om genladning som er på dansk, men den kan ikke købes som ny længere


Korsholm har nogle eksemplarer endnu
Svar
#7
Her finder du et lille kursus på Dansk

http://www.jagt.net/ladeforum/index.htm

Claus the Dane [Smile]

[IMG] http://www.jagt.net/Weatherby/images/deer.gif [/IMG]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)