Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bukkejagt i Tyskland
#1
Er der nogen som kan anbefale noget bukkejagt i Tyskland,gerne med mulighed for svin.Skal have familien med nogle dage til tyskland i maj,så det ville være fint hvis der også er mulighed for det.
Det gør ikke noget det er jagt på egen hånd,bare man kun skal sidde og kigge i en hochsitz,syntes det er sjovere at purcshe rundt.

Mvh.bbs
Svar
#2
Du kan maile til Andreas Otto. Deres revirer ligger på den østlige side af Berlin.

jagd@telta.de [^] Nu er der nok nogle der skriver at det ikke dur. Men jeg har været hos dem masser af gange, og har kun haft gode oplevelser.

Eller ring evt til Friedhelm. Tlf: +491627307732. Kun Tysk og Russisk[Smile]

Hils fra Preben i Sønderborg, hvis du kontakter dem.

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#3
Nu er der nok nogle der skriver at det ikke dur
halløj, goe ven.
du har nok ret[Wink]

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
ok jamen det kunne jo være at det skulle prøves....Tak for det.
Svar
#5
[quote]Originally posted by prethom
Nu er der nok nogle der skriver at det ikke dur. .

mvh Don Bums

Man bliver helt bange for dig.
Er du tanke læser eller hva´[Big Grin]

Schönauer

Vegetarer??
Det er bare jægere der ikke kan ramme.


[Image: p----blaser.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#6
[quote]Originally posted by Schönauer

[quote]Originally posted by prethom
Nu er der nok nogle der skriver at det ikke dur. .

mvh Don Bums

Man bliver helt bange for dig.
Er du tanke læser eller hva´[Big Grin]

Schönauer

Vegetarer??
Det er bare jægere der ikke kan ramme.


[Image: p----blaser.jpg]
Jeg er kun farlig ved fuldmåne. Ups det er vist snart så vidt[Big Grin]Jeg skal hverken anklage den ene, eller forsvare den anden.Som jeg skrev, så jeg jeg haft mange gode ture derover. Hvor meget jagt får man for 1000 kr om dagen, uden trofæafgifter[?][^]Når folk herhjemme betaler 20000 kr om året i jagtleje og de har skudt 2 harer 5 fasaner og en and, hele sæssonen. Ja så har det været nogle hyggelige jagter de har holdt. Men kommer de samme folk til udlandet, skal de nærmest væltes omkuld af svin og kronvildt[Wink]Ok overdriver måske lidt, men synes jeg oplever det jævnligt.[Smile]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#7
Men kommer de samme folk til udlandet, skal de nærmest væltes omkuld af svin og kronvildt[Wink]Ok overdriver måske lidt, men synes jeg oplever det jævnligt.[Smile]

mvh Don Bums

Det har du så absolut helt ret i. Jeg har arrangeret 3 drivjagter derned, og til trods for den latterlige lave pris, var der hvergang nogle sure r..huller, som brokkede sig over resultatet.

Meeen sidste år var godt nok ringe. Man bliver så absolut ikke mere positiv når alle aftaler brydes på andendagen, og unge Otto pludselig vil til at have trofæafgifter for Keilere.
Han var bare kommet til den forkerte. Han regnede nok ikke med at jeg lige kunne trække aftalen op af inderlommen[Big Grin]

Men alt i alt må man vel sige at man får hvad man betaler for og i nogle tilfælde mere.

Schönauer

Vegetarer??
Det er bare jægere der ikke kan ramme.


[Image: p----blaser.jpg]
Schönauer

Det er de små enkle ting i livet
som bidrager til at gøre det meningløst

Svar
#8
Nu var det kun bukkejagt bbs spurgte til. Og det er den jagt samt nattejagt, jeg har haft gode oplevelser med. Hans drivjagter er ikke noget at skrive hjem om, og de er oppe på samme pris som hvad jeg betaler i Polen. Nej drivjagt hos Fridhelm er absolut ikke pengene værd, det kan vi nemt blive enige om[^][Smile]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#9
@bbs

Tag en snak med familien hvad de vil opleve, og hvor de gerne vil hen når ferien afholdes i Tyskland...[Wink]

Og kontakt så skov distriktet i området hvor ferien ønskes, der er så mulighed for at jage for forholdsvis små penge.

her er et eksempel fra Hessen http://www.hessen-forst.de/produkte/kurzjagdangebote.php
Svar
#10
Tak for det Alan.....Det ser billigt ud.[Smile]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)