Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hogue-skæfte til Rem.700
#1
Er der nogen der ved, hvor man kan købe et Hogue overmolded skæfte med fuld bedding-block til en Remington 700 XCR cal.270 WSM. Det må være noget med kort lås, BDL-konfiguration og normal pibe. MIdway har dem tilsyneladende i sort, men når man nu hellere vil have det i grønt...

mvh

Torben
Svar
#2
Du kan da bare male det.

Duracoat er din ven :-) Hatting sælger det vist...ellers er det ikke nogte problem og købe i Tyskland eller England for den sags skyld.

Mvh.

Kelle
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Haterock

Er der nogen der ved, hvor man kan købe et Hogue overmolded skæfte med fuld bedding-block til en Remington 700 XCR cal.270 WSM. Det må være noget med kort lås, BDL-konfiguration og normal pibe. MIdway har dem tilsyneladende i sort, men når man nu hellere vil have det i grønt...

mvh

Torben



Du kommer til at finde dig i det. Sort er mode farven i USA.
De laver ikke i andre mønstre end sort med sort, og sort på sort[Wink]

Det er i øvrigt ganske fine skæfter.

Vælger du et til tynd pibe og du senere vælger at skifte til tyk pibe, er det ikke noget problem at fjerne det gummi indlæg som er forskellen på normal og varmint(det tog ikke mine kontor fingre mere end 15 min med en af de enhåndsbetjente hobbyknive).

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#4
Nu har jeg lige fundet ud af at Hogue Europe GMBH har dem i grøn. Er der nogen der har prøvet at handle med dem og kan der evt. blive problemer med det kære postvæsen?

mvh

Torben
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Haterock

Nu har jeg lige fundet ud af at Hogue Europe GMBH har dem i grøn. Er der nogen der har prøvet at handle med dem og kan der evt. blive problemer med det kære postvæsen?

mvh

Torben



Det lyder spændende jeg har aldrig set dem i andet end sort.
De oplyser heller ikke andet på deres hjemmeside.

Bare sørg for at det bliver den med full alu block

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)