Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Leupold Alumina
#21
Geniale covers, genialt forum !

Det med at spænde på ringen istedet for dækslet er et super tip, mange tak for det M@x ! Synes ikke jeg har set det beskrevet i Leupolds salgsmateriale eller brugervejledning, men det har jeg nu også kun læst flygtigt.

Den med at de kan lægges helt ned langs kikkerten måtte jeg lære af min søn på 5 år. Jeg havde været på Korsholm skydearena, og det havde ærlig talt irriteret mig både at lågene sad løse og at de spærrede for udsynet, så jeg ikke kunne skyde med begge øjne åbne. Da jeg kom hjem skulle min søn lige lave nogle sigteøvelser med riflen, og det sker der jo ikke noget ved. Han var åbenbart også generet af klapperne, for han greb resolut fat i dem og lagde dem helt ned. Jeg var ved at få et føl, men indså dog at drengen bare havde udnyttet en feature ved klapperne jeg ikke anede de havde [:p] (nåååeh!!! Det er derfor de hedder " flip Back covers". De kan flippe helt tilbage ! [^])

Så nu sidder de som de skal, og har indlagt sig en umistelig plads i min "must have" kasse.

Er der nogen der ved om de laves til en ældre Leupold 2,5-8x36 ? Den har noget der ligner gevind i begge ender, men det kan også være paralelle riller.

Venlig hilsen Lasse
...Buy the best and cry only once.
Hilsen Lasse

... Buy the best and cry once.
Svar
#22
De passer kun på , så vidt jeg husker, kikkerter der er produceret efter 2004.

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#23
kan dem til til vx-l modellen også ligges helt ned[?]

hvorfor gå på arbejde.. når man kan gå på jagt
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#24
yeps

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#25
OK. DET HAR JEG NU PRØVET. HOLD DA KÆFT, HVOR ER DE BARE IORDEN DE LINSEBESKYTTERE[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)