Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Leupold Mark II og 4 - garanti
#1
Er der nogen der har undersøgt hvilken garanti der gælder for Leupolds Mark II og 4? På deres hjemmeside skriver de at det er afhængig af brug og andre faktorer.

Det giver sikkert fin mening at der ikke gælder samme vilkår for en kikkert der bliver slæbt med i krig og en der sidder på en civil riffel, men hvad gælder for os i civil???
Mvh.

Yeti
Svar
#2
Jeg har hørt at privat brug = livsvarig, Militært brug og lign: Limited, hvad det så dækker over [Smile]
Svar
#3
Det virker jo også ganske rimeligt. Men det ville være rart at høre fra nogen der havde prøvet at ringe til Leupold. Måske skulle jeg finde et ledigt øjeblik til sådan en samtale.
Mvh.

Yeti
Svar
#4
Der er livsvarrig garanti på Leupold - militære garantiregler (2 år) kommer ikke på tale da det er en civil kikkert.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#5
Hvis det er med lys, er der kun 2 års garanti på lysdelen.
Svar
#6
Hvad omfatter lysdelen - hvis det er batteriet har du sandsynligvis ret [Wink]
BTW - jeg har en Leupold med lys i, jeg ken ikke finde nogen steder i garantibeviset som undtager "lysdelen".



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#7
I manualen til min Leupold MK4 står der, at der kun er 2 års garanti på lysdelen.
Altså hvis den holder op med at lyse efter 2 år, er det på egen regning.
Der står også at resten af kikkerten er omfattet af deres normale livstidsgaranti.
Min Leupold afstandsmåler har også kun 2 års garanti.
Svar
#8
Leupold giver livstid på Mark 4 optik, men kun 2 år på elektronik.

Det har ikke forhindret mine belyste i at virke ud over de 2 år[Wink][Wink]

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by TRG-S

I manualen til min Leupold MK4 står der, at der kun er 2 års garanti på lysdelen.
Altså hvis den holder op med at lyse efter 2 år, er det på egen regning.
Der står også at resten af kikkerten er omfattet af deres normale livstidsgaranti.
Min Leupold afstandsmåler har også kun 2 års garanti.



I min står der at det afhænger af omstændighederne og at man kan ringe til XX XXX XXXX XXX for en nærmere uddybning. Det var baggrunden for mit spørgsmål.
Mvh.

Yeti
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)