Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kondolence
#1
Jeg læst lige i et andet dansk jagtforum at Michael Andersen indehaver af butikken Michaels Jagt i Svendborg er omkommet i tyskland på en jagt, under et tragisk vådeskudsulykke i fredags. Han efterlader børn og en kone!
Fra mig en venelige tanke til hans efterladte håber de finder de fornøden kraft til at komme gennem den vanskelige tid!

Lille

The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."
Hilsen Lille

Svar
#2
Hvilken tragedie både for ham og de efterladte.Håber at en eller anden på et tidspunkt kan give nærmere oplysninger om omstændighederne i forbindelse med ulykken.
Mvh Walnut
Svar
#3
Også de venligste tanker til de efterladte her fra Bornholm.

Mvh Annelise

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#4
Her er lidt omkring ulykken.

Citat:quote:

Tilsyneladende var der noget galt med en af de jagtrifler, som selskabet medbragte. Og under forsøget på at få våbenet til at fungere blev Michael Andersen angiveligt ramt af skud i ansigtet.


Mere her

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks quilty
Svar
#5
Chokerende, det er ikke så lang tid siden jeg talte med ham i telefon.
RIP



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#6
Han vil også blive savnet her. Der faldt som regel en frisk kommentar, når man mødte ham i butikken.
Svar
#7
[V] [V] [V]

Det var en af jagtdetailbranchens dygtigste folk. Og en ualmindeligt flink fyr.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#8
Virkelig trist at høre. Det var altid en fornøjelse at møde Michael i butikken, hvor han stod klar med reel og kyndig vejledning. Men ikke mindst hans smilende væsen og friske bemærkninger vil blive et stort savn. Min største medfølelse til de efterladte.

Mvh. SRN
Mvh. SRN
Svar
#9
Mødte ham aldrig, men har handlet i butikken(postordre).

Tragisk med den slags ulykker, og stor medfølelse til de efterladte..

/Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#10
Michael var et ualmindelig reelt og behageligt menneske. Altid parat til at lytte.
Hvordan familien skal komme igennem denne tregedie kan man kun gisne om, de har min dybeste medfølelse!

Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
[img=left]http://usera.ImageCave.com/thorlak/hunt-deer-small.jpg[/img=left]
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#11
Jeg har handlet med Michael i godt stykke tid og var altid glad for at snakke med ham. Han var altid god for for en frisk bemærkning og en god handel, selom turen var lidt lang, jeg bor i Aabenraa, hvar den altid turen værd. Han vil blive savnet. Mine medfølelser til hans familie og ansatte.

Kay-Werner
Svar
#12
Kendte ham ikke - men det må være ganske forfærdeligt for familie og jagtkammerater.
Håber det kommer frem hvordan en sådan ulykke kunne ske...

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#13
ja det er en grim ting at høre, havde planlagt at jeg skulle ned til ham i næste uge snøft søft
mine tanker vil gå til hans fammilie

[Image: Unavngivet1.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#14
Jeg fik den sørgelige nyhed at vide af min ven Kay-Werner, (also known as) Python357. Mine dybeste kondolancer går til hans efterladte!
R. I. P.
Svar
#15
Det er en uhyggelig tragedie der er sket. Jeg kender Michael fra hans virke i butikken, en altid frisk og yderst kompetent behandling af store som små problemer i forhold til våben og grej. Mine tanker går til familien i denne svære stund og tillad mig at udtrykke min dybeste sympati og medfølelse.
Svar
#16
Mere nyt i sagen:
http://www.fyens.dk/article/1132469:Svendborg--Familie-i-uvished-efter-doedsulykke
Mvh

Michael
Svar
#17
fyns stifttidende vrøvler lidt: Michaels hustru blev kørt til Tyskland fredag nat og fik klarhed over forløbet, så familien ved besked.
forløbet hos poliet var forøvrigt præget at stor forståelse og medfølelse.
om bestyrelsen er informeret, er en anden sag

mvh
Strom
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#18
Extrabladet side 11 Gribbene kaster sig over meldingen![Sad]

Lille

The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."
Hilsen Lille

Svar
#19
Jeg holder ikke den avis[xx(] - hvilken vinkel har de på den tragiske historie?

Citat:quote:

Originally posted by Krengel

Extrabladet side 11 Gribbene kaster sig over meldingen![Sad]

Lille

The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."



"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_sommar.gif]
Svar
#20
jp også

http://jp.dk/indland/article1530187.ece

skipper
378 Weatherby - The MAGNUM'S MAGNUM
http://www.weatherby.dk
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)