Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forskæfteproblemer.
#1
Jeg sidder og prøver på at skille dette forskæfte ad-og det vil bare ikke rigtig som jeg vil.Jeg kan ikke få metal-delene til at "slippe" træet.Jeg har fjernet de skruer der er,og også fjernet udløserknappen. Er der nogen der sidder med guldkornene[?]

[Image: P1150530.JPG]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#2
Hej Ulrik.
Har du fjernet den lille skrue, der sidder foran i røret? Er den væk, vil jeg mene, at tingene bare har "sat sig".
Mvh Walnut
Svar
#3
@ULG

Lån Gammelpots hammer[:I]

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#4
[Smile][Smile] For dælen,hvor er det dejligt med sådan et begavet forum.Nu har jeg bøvlet med og grublet over det forskæfte den sidste time,og 10 minutter efter spørsmålet er lagt på er svaret der.Jeg havde faktisk undersøgt om der ikke sad en skrue netop dette sted,men kunne ikke se kærven,den var groet til i ferunat.Men Walnut's svar fik mig til at skrabe i stadset og så var der jo en kærv alligevel[8D] Tak for det......

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by M@X

@ULG

Lån Gammelpots hammer[:I]

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]



Fy! Ikke forstyrre Gammeltoft! Han er i Juleværkstedet og har IKKE tid.
Mvh Walnut
Svar
#6
M@x,jeg fik løst problemet uden brug af en "kl'ap-hammer" men tak alligevel for forslaget....[Wink][8D]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by ULG

[Smile][Smile] For dælen,hvor er det dejligt med sådan et begavet forum.Nu har jeg bøvlet med og grublet over det forskæfte den sidste time,og 10 minutter efter spørsmålet er lagt på er svaret der.Jeg havde faktisk undersøgt om der ikke sad en skrue netop dette sted,men kunne ikke se kærven,den var groet til i ferunat.Men Walnut's svar fik mig til at skrabe i stadset og så var der jo en kærv alligevel[8D] Tak for det......

Hilsen Ulrik



Hej Ulrik
Hvis man er ferm på fingrene, kan man komme til skruen igennem hullet, der sidder lige over[Wink]
Mvh Walnut
Svar
#8
Jeps-ingen problemer,forskæftet er nu splittet ad,og klar til en "bums-behandling"[Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Jeps-ingen problemer,forskæftet er nu splittet ad,og klar til en "bums-behandling"[Smile]

Hilsen Ulrik



Hej Ulrik.
Skal jeg samle SnitterLauget til en optagelsesprocedure[Big Grin]
Mvh Walnut
Svar
#10
Nej nej-desværre har jeg ingen talenter i retning af snitte-arbejde.
Jeg kan højst friske gamle skæfter lidt op.....[Sad]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Nej nej-desværre har jeg ingen talenter i retning af snitte-arbejde.
Jeg kan højst friske gamle skæfter lidt op.....[Sad]

Hilsen Ulrik



Hej igen.
Det kan også give en stor tilfredstillelse og et super resultat.
Mvh Walnut
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)