Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Leupold montage til rem700
#1
Hvilken højde ringe skal der til en remington 700 kikkert er en vx3 30mm rør? medium?
Svar
#2
Måske det ville være en rigtig god ide at oplyse om okulardiameter?

[Wink]

Leupold har iøvrigt en 'mount selector' på deres hjemmeside, og den fungerer glimrende

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar
#3
ups 4,5-14x50
Svar
#4
Jeg brugte også deres Mount Selector og fik dette resultat til min Mark 4 6,5-20x50:

LE30RHM 1 QR 30mm High Rings - Matte Black

Mvh

Michael
Svar
#5
http://www2.leupold.com/resources/MountF...efault.asp

Her kan man finde det meste...

Mvh Anders

Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Jagt og riffelskydning er ikke et spørgsmål om liv eller død, det er væsentligt mere vigtigt!
Svar
#6
På min Rem.700 med Warne baser og påmonteret Elite 6500 2,5 - 16 x 50 er QRW ringe str. medium høje nok. Der er endda lidt luft til piben.

mvh
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by cepture

ups 4,5-14x50



Jeg tror, jeg har noget liggende, der er lige præcist højt nok.

Der har i al fald siddet en 4,5-14x50 Mark 4 i dem før og til samme riffel fabrikat.

Så ring lige når du har tid.

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#8
Har lige prøvet deres program, til min parker hale, med mauser lås. der anbefaler de en medium montage til vx-l 4,5*14-56[:o)]... men min sidder altså i en lav montage[Big Grin] så det bedste er nok at prøve sig frem.

HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#9
Hvis du bor i nærheden af Sønderborg, så har jeg et sæt 30 mm QR ringe i Medium liggende, dem skal du da være velkomme til at prøve at se om de passer [Smile]

Jeg har også en Rem. 700 med varmint pibe, så skal du kun ha kikkerten med [Wink]

Send PM hvis du er interesseret.

Vh
Morten
Vh
Morten

Jeg lider ikke af sindssyge... Jeg nyder det faktisk.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)