Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Navneændring
#1
VTF har idag udført sin første feminine omskæring[Big Grin]
Fru Jakobsen har skiftet navn til Farmor
Tillykke med den nye titel[Wink]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks quilty
Svar
#2
1000 tak til Kima for hjælpen med at skifte navn [Big Grin]

Og her er vidunderet, født d 2/12 kl 15.30:

[Image: Rasmine011.jpg]

En dejlig lille pige, Rasmine [Smile]

En meget stolt og lykkelig Farmor [Smile]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#3
Tilykke famse

Mvh Bo
Svar
#4
Sikken hårpragt - stort tillykke!!!

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Tillykke [Big Grin]

/Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#6
Hej Farmor[Smile]
Tillykke med den lille særdeles nuttede pige. Sikke en masse dejlige oplevelser, der venter dig[Smile]Lur mig, om du ikke, med tiden, får koblet "sej" på "nuttet"[Big Grin]
Mvh Walnut
Svar
#7
Kære Farmor.

Hjertelig tillykke med at du er blevet Bedstemor[Big Grin]

Overræk samtidigt et tillykke til de stolte forældre.

Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Farmor

1000 tak til Kima for hjælpen med at skifte navn [Big Grin]



Inden nu nogen af jer får grimme tanker[:I], vil jeg lige indskyde at jeg først har hjulpet efter fødslen og på ingen måde har været involveret i fremstillingsprocessen, hvilket kan bevises ved at barnet faktisk er kønt[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks quilty
Svar
#9
Jeg takker af hjertet for lykønskningerne med vores dejlige lille guldklump [Big Grin][:I]
Hun er bare så dejlig, rolig og virker ret nervefast[Big Grin] Hun var i aftes sammen med begge familiers nærmeste (12 personer), fordi hendes far blev 30 i fredags. Hun bare sov sig gennem hele aftenen, og havde kun øjnene lidt på klem i et kort øjeblik, selv om hun var i favnen på en af os næsten konstant(mest hos mig)[Smile] Så der skulle være et godt potentiale til en kommende jæger i hende[Big Grin][Big Grin] Tålmodigheden fejler i hvertfald ingenting[Wink][Big Grin]
Dejligt at komme hjem fra Tyskland til sådan en dejlig unge[Big Grin][^]

Mvh Farmor [Smile]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by Kima

feminine.. Bop bop bop [B)]



Teløk bessemor [Wink]

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar
#11
[Big Grin][Big Grin][Big Grin] Tak G.D.[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#12
stuer telløk her fra ´THY hun kan godt ligne en kommende riffeljæger (respekt) er hun nu ægte bornholmer? Her i Thy deler vi helst ikke(bare for sjov alle er velkomne bare min måde at være morsom på) tillykke med barnebarnet,,,,,mvh Bufffalo FISKER OG JÆGER
Svar
#13
Jeps, hun er vaskeægte Bornholmer [Big Grin] Og med de bedsteforældre så skal hun nok blive riffeljæger også, og måske skal hun også med sin far og farfar ud og fiske [Big Grin][Wink]
Der er muligheder nok for indoktrinering [Big Grin][Big Grin]
Jægere og fiskere i hele familien [Wink][Big Grin]

Mvh Farmor [Smile]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#14
Det bliver straks værre, når farmor må blive hjemme fra jagt, fordi forældrene skal et eller andet vigtigt ...

Tillykke med den nye titel.

/Clax

PS. Der må dog være en mormor der kan tage jagtsæsonen, lerduesæsonen og dagene med riffelskydning ...
K&B Claxel Wink




Svar
#15
Tillykke. De er fantastisk søde når de er så små, og så bliver det jo bare meget bedre når de kan være med til alt muligt når de vokser op.
Mvh.

Yeti
Svar
#16
Tillykke!

Dåbsgaven er vel et gavekort på jagttegn til når hun bliver 16? [Wink]

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Der var en grund til Dalgas ikke plantede bøg på heden!
Mvh
Christensen
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by Skovfogedelev Christensen

Tillykke!

Dåbsgaven er vel et gavekort på jagttegn til når hun bliver 16? [Wink]

Mvh
Christensen

Naturnærskovdrift? Der var en grund til Dalgas ikke plantede bøg på heden!



Nu skal man jo ikke presse de små [8)] så vent med det gavekort til hun bliver lidt ældre, og køb så i stedet et luftgevær så der kan plaffes nogle små (host, host) skiver og dåser - for den slags startede vi vel alle med da vi var omkring den alder [Big Grin]
Mvh.

Yeti
Svar
#18
Tak for alle de søde lykønskninger mens den jagttossede Farmor har været i sverige(ingen held, desværre. Men der er kommet svin, så det lover godt) [Big Grin] Hæ,hæ, og fik købt de flotte pinkfarvede peltor høreværn med hjem [Wink] Så hun kan komme med Farmor på skydebanen, når mormor har weekendvagter[Big Grin]
Og selvfølgelig skal hun da have jagttegn, når Farmor selv underviser[^] Så er hun selvskreven(tvunget[^]) til det [Big Grin]

Mvh Annelise/Farmor [Big Grin]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)