Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lidt for snittenisser.
#1
Snitt a Little Bittle [Big Grin]

mvh
Swift
Svar
#2
Tak Swift-det er altid rart at få ansigter på de forummedlemmer man ikke har mødt endnu....[Big Grin][Big Grin][Big Grin][8D]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by ULG

Tak Swift-det er altid rart at få ansigter på de forummedlemmer man ikke har mødt endnu....[Big Grin][Big Grin][Big Grin][8D]

Hilsen Ulrik



Ja jeg var heller ikke klar over hvordan Walnut så ud inden jeg så klippet. [:0][Big Grin][Big Grin]

Swift
Svar
#4
Hva´ snitten[:0]
I am much kønnere today [Big Grin] The film is some years gammel. I did ålso snit my ører a little mindre. They were always in the way when I snat[Big Grin] Who are the Snatters i the baggrund?[Wink]
Mvh Walsnot
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

Hva´ snitten[:0]
I am much kønnere today [Big Grin] The film is some years gammel. I did ålso snit my ører a little mindre. They were always in the way when I snat[Big Grin] Who are the Snatters i the baggrund?[Wink]
Mvh Walsnot



Og det var vist et indlæg fra en julefrokostdeltager, just læsset af taxien [Big Grin]

Mvh.
Lars/Great Dane
Great Dane

Svar
#6
Eller også er det bare en der ser julekalender [Big Grin]

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#7
Det var vist bare Swift, der så sit snit til at vise lidt, hvordan det er at være bidt a' å' snit'

/Clax
K&B Claxel Wink




Svar
#8
Nem´li- ja! – Sometime it’s hard to be a “Snitter” [Big Grin]

mvh.
Swift
Svar
#9
Hva' Swift.....

Hva sir' du til at vi "snitter" hætten af et par flasker Christmas Ale i eftermiddag..??? Er vi ikke ved at være bagud?[Wink]

Mvh.
Søren
Svar
#10
Hvor er det ærgerligt at man bor så langt væk. Jeg tror der vil være mulighed for en god julestemning ...

/Clax [Wink]
K&B Claxel Wink




Svar
#11
Jeg kan oplyse at Sandersen´s ”Jule-Ale” var helt i top - [Image: Two_Drunk.gif] - HIK!

mvh.
Swift
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by Swift

Jeg kan oplyse at Sandersen´s ”Jule-Ale” var helt i top - [Image: Two_Drunk.gif] - HIK!

mvh.
Swift



Framors JlueGøggl og æuleskiver var hæller ikk vææææst ... [Image: Two_Drunk.gif]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Det skud der ikke er skudt, har ingen fortrudt ...
K&B Claxel Wink




Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)