Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vildsvinejagt i Sverige
#1
Jeg kan tilbyde vildsvinejagt i småland ca. 150 km. fra Helsingborg
Jagtet foregår om natten, den bedste tid er ugen op til det blir fuldmåne.
[Image: jagtkoja.jpg]
Jeg har 3 foderpladser i nærheden af hvor jeg bor, samt en der ligger 80 km længre væk.
[Image: campingkoja.jpg]
Jeg har kamera på et par af pladserne så her er lidt billeder
[Image: svin210508.jpg]
Kan kontaktes på.
rolin@image.dk
[Image: 20081210016.jpg]
Til dem der vil se flere billeder send en mail.
[Image: 20081212002.jpg]
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#2
Hej!
Hvad er prisen mon?
Mvh
Michael
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Otterup

Hej!
Hvad er prisen mon?
Mvh
Michael



Jeg er også nysgerrig.....

Asbjoern
------------------------------
Nu også med 338 win. mag......
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#4
Jeg synes da det lyder som et skrig om hjælp, til at få decimeret den eksplosivt voksende bestand, inden den løber dem over ende.
Så mon ikke bare vi skal komme og hjælp rolin mod kost og logi.[Wink]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Tonny

Jeg synes da det lyder som et skrig om hjælp, til at få decimeret den eksplosivt voksende bestand, inden den løber dem over ende.
Så mon ikke bare vi skal komme og hjælp rolin mod kost og logi.[Wink]


.......vi skal nok lægge ammu til, det skulle jo nødig hedde sig.....[Big Grin]

Asbjoern
------------------------------
Nu også med 338 win. mag......
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#6
Jeg kommer fra midtjylland, så er I klar langs motorvejen, så kan vi hurtigt rykke ud...[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Man er jo nød til hjælpe broderlandet, først jordskælv og så ukontrolabel svinebestand[:p][:p]

Men, "Hva koster det"[?][?]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#7
hva er prisen, på grisen[Big Grin]

HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Santo

Jeg kommer fra midtjylland, så er I klar langs motorvejen, så kan vi hurtigt rykke ud...[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Man er jo nød til hjælpe broderlandet, først jordskælv og så ukontrolabel svinebestand[:p][:p]

Men, "Hva koster det"[?][?]

Mvh Santo



Hvis jeg kan få konen til at tro på at det er vigtig nødhjælp, så samler jeg dig op på vejen[Big Grin]

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks quilty
Svar
#9
Da jeg allerede bor i Malmø behøver jeg ikke engang at bruge tid på alt papirarbejdet med indførsel af våben, så jeg kan være rigtigt hurtigt fremme, og min NKT'er hjælper derne til... det skulle jo nødigt være sådan at jeg får vildsvin i villahaven...
Mvh.

Yeti
Svar
#10
Hej rolin,

Jeg og en kammerat tager til Värmland i uge 4 på topjagt, og kunne godt tænke os at få chancen for at skyde et vildsvin, er det noget vi kan finde ud af.
Svar
#11
Som andre svagt har antydet, så mangler vi prisen

[Big Grin]

Hilsen
Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#12
Hej.....Jeg har snakket med Rolin. Prisen er et tilskud til foderkassen (svinenes) desuden forventes du at købe det kød du skyder formedelst Kr. 34,- Kg....mener at kunne huske at det var danske kroner.

Rolin vil så sørge for kost, logi og svin....I skal selv medbringe øl og vin

P.S Rolin er meget interesseret i at bytte med lidt jagt i Danmark

Knæk og bræk

Med venlig hilsen
C.B.Andersen
Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha


Svar
#13
Hej!
Det lyder spændende. Min bror er netop blevet tilbudt noget lignende, dog til 35,- pr. kg
Er det slagtet vægt med hoved og overfrakken på eller er det parteret vægt der afregnes efter?'
Mvh
Michael
Svar
#14
Med mindre tilskuddet til foderkassen er totalt urelastisk, så bare sig ja tak.
Hvis det er afgørende om det er pris med eller uden hovede og pels, så er det nok bare bedst at blive hjemme. Det er i mine øjne et SVINE billigt tilbud.
PS Kender intet til rollin eller hans jagt, men havde jeg tiden, ville jeg med glæde teste det!!
Svar
#15
Hermed lidt oplysninger vedr. vildsvinejagten.
Der var en grund til at jeg ikke gik ud med hvad det skulle koste at komme op og jage, dem der havde lidt interesse ville i så fald sende en mail.
Nå nu til selve prisen.

Jagten koster ikke noget, men jeg bytter gerne med jagt i Danmark.
Jeg ser helst at der kommer 2 jægere af gangen, så kommer vi 2 jægere til Danmark.
Kødet ser jeg gerne at jægerne køber med hjem for 35 kr. pr. kg. og det er SLAGTET vægt, jeg ser til at der bliver taget en trikinprøve.

Jeg står for kost og logi, men øl og vin tager i selv med.
Mht. foderkassen er det frivilligt om man vil lægge et beløb, jeg bruger ca. 5 kg. foder pr. foderplads pr. dag.

Med venlig hilsen

Rolin
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#16
Har lige været oppe hos Rolin i denne weekend sammen med en kammerat, og har lidt info til de herre:
  • Lokalitet - Nemt og hurtigt at finde fra E4
  • Indkvartering og mad kunne ikke være bedre
  • Rolin og hans bror er yderst flinke mennesker
  • Jagt - Der var aktivitet på de foderpladser vi så. Ikke hver dag, men da det havde sneet i Torsdags, kunne vi se at der havde være grissebasser på stedet. Det ene sted havde der været en enkelt, og det andet sted formodentlig en so med nogle store unger. Og vigtigst af alt, så var der varme der hvor vi sad, så vi frøs ikke måsen ud af de ubenævnelige....[Wink] Der havde faktisk været (et enkelt?) svin på den foderplads jeg sad på efter jeg var taget hjem for at sove fredag nat....[V]

Der var som sagt en del sne, så det var ikke noget problem med at se noget. Så fik man også lige testet leopollen....[Smile]

Asbjoern
------------------------------
Nu også med 338 win. mag......
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#17
Jeg var på jagt hos Flemming Rolin d.07 marts og efter at blive mødt af den gæstfri Flemming indkvarteret og set lidt trofæer
gik turen ud for besigtigelse af skydetårne.

Vi var to gutter der var ude i måneskin samme aften og jeg havde den store fornøjelse af have 6 grise for, en meget stor so og 5 unggrise.

Efter at soen havde smidt rundt med unggrisene fik jeg hold på en af dem og sluttede med et godt skud kl 02 om natten.

Mit første vildsvin i Sverige var en realitet og jeg takker Flemming mange gange for en super oplevelse, jeg kommer igen.

På vejen blev der handlet i en lokal våbenbutik, ren fornøjelse med de SEK kurser.

Per Møller
Svar
#18
Lidt billeder fra mine foderpladser.
[Image: 20080314006.jpg]
Det er jo ikke kun svin der vil have foder.
[Image: 20090308007.jpg]
Håber dette vækker den søvnige jægere.[Image: 20090220025.jpg]
Med venlig hilsen
Rolin[Image: 20090220013.jpg]
Acts 10:13, "Rise, Peter; kill, and eat".

The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why.



Svar
#19
Er der nogen der ved om Rolin stadig eksisterer og om det stadig er muligt at komme op til ham på grisejagt? Jeg har prøvet at skrive til ham, men der er ikke kommet noget svar tilbage.
Går i øjeblikket og leder efter et sted hvor det er muligt at komme på vildsvinejagt. Så er der nogen der kender til nogen eller et seriøst sted med rimelige priser, vil jeg meget gerne hører fra jer.

Med venlig hilsen

Flemming
Fri jagt på gæs i januar
Med venlig hilsen

Flemming
Fri jagt på gæs i januar
Svar
#20
Rolin lever skam. Jeg fik mail fra ham igår.

Jeg ved at enkelte jægere som havde bestilt jagt blev aflyst på grund af svigtende griseaktivitet.

Rolin er en fair fyr som ikke tager jægernes penge hvis han ved at grisene midlertidigt opholder sig andetsteds.
Mange andre havde gjort det.

Mail ham igen. Han kan jo være på rejse.

--
mvh M@X 2.0
Boltlift - or bust...
[Image: patch7.gif][Image: rav.gif]
Time weighed heavily on the craftsmans shoulders whispering
Compromise!

No true craftsman ever listened!
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)