Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
God havørred fiskeri
#1
Er der tilfældigvis nogen af de ærede brugere af dette forum der kan eller vil give nogle gode tips til gode pladser,der kan kaste et par ørreder af sig omkring Thisted?[:p]

Fiskehandleren er udelukket[Big Grin] jeg ved hvor de skal fanges i oktober,men der er bare ingen lige nu[V] eller også bære jeg mig forkert ad,det er sikkert det mest sandsynlige[Smile]

mvh,Buffalo
Svar
#2
Hej.[Smile]
Har du prøvet silstrup hoved??[8D][8D]
Svar
#3
Prøv med små hvide blink, der kan fiskes l a n g s o m t ved bunden i det kolde vand...[Smile]

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#4
TAKKER OG BUKKER.

Jeg har fået nogle store hvide fluer med store øjne her i formiddags og er blevet lovet næsten fangstgarenti ved Silstrup hoved,samme hjælpsomme person rådede mig til at købe et par hvide stripper blink.

Jeg har lige hørt at der skulle være fanget en del ørreder i hjørnet ved kystvejen i Thisted ca 150m fra den ny Netto butik her de sidste 3-4 uger såååeee det er vist bare med at komme igang hvis vi skal ha ørred nytårsaften.

mvh,Buffalo
Svar
#5
Hej.[Smile]
Du kan også prøve at køre til sundby mors.Der er en vej som hedder under bakken.Den drejer du ned af og kører helt til enden.[8D]
Du parkere bilen og starter med at fiske fra bilen og 500 meter mod syd(modsat vilsundbroen), det har før kastet nogle fisk af sig.[Big Grin]
Svar
#6
Hej Ultra Light

Jeg var lige ovre på øen og ta et tjek på pladsen du anviste,og jeg så også flere fisk der stod og solede sig.

Jeg har lige købt en ny spinnestang til det helt lette fiskeri en 10 fod Berkley kastevægt 2-12 gr den skulle lige prøves med mit gamle ABU hjul før jeg smidder penge i et langt bedre SHIMANO hjul.

Det er stang jeg tror jeg bliver glad for,den kaster rigtig langt,jeg fangede nu ingenting for det ver hundekoldt -4 så det var ikke ligefrem lysten der drev værket.

mvh,Buffalo
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)