Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Transport af optik
#1
Jeg har et stykke tid kigget efter en form for taske/beholder til transport af sigtekikkerter, men jeg kigger måske de forkerte steder, for jeg har ikke fundet noget jeg syntes virkede "rigtigt". Jeg overvejer at "lave" en kuffert selv, ud fra en af disse alu-kufferter med skum i, som så tilpasses.

Jeg ville dog lige høre, hvad I gør/bruger.

Mvh.

Steen S

PS. Jeg er klar over, at dette indlæg i bedste fald er på kanten af at være "riffelteknik", men jeg kunne heller ikke få det til at passe ind under de andre kategorier, såeh [:I]
Svar
#2
Hvad med at lade det sidde på riflen? jeg har tasker til begge mine rifler hvor kikkerten kan blive siddende på.

"Common sense is not so common."- Voltaire
Svar
#3
Hej Michael
Indtil nu har jeg også haft brugt løsningen med at lade kikkerten sidde på riflen ved transport. Men hvis jeg vil have mere en kikkert med til riflen, ligger kikkert nr 2 ikke særligt godt fast, hvis den ligger løst ved siden af riflen i kufferten.

Mvh.
Steen S
Svar
#4
Hej Steen S

Selv har jeg haft god nytte af de "tasker" man kan (kunne?) købe hos fotohandlerne til lange telelinser.

Hilsner
dravis aka. FMJ
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#5
Jeg er godt klar over, denne tråd er et halvt år gammel, men jeg mente at dette var et relevant link: http://www.pelican.com

ps. kanon fed side![Smile]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)