Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forskel på Rem 700 LTR og XCR tact compact rifle
#1
Ja hvad er forskellen lige synes de ser ens ud og med hs skæfte osv??? hvad siger i?
Svar
#2
Ud over farven har XCR Tactical 40-X aftræk (LTR har X-mark Pro). Derudover er piben på XCR Tactical rusttræg og belagt med Trinyte...det var vist det [Smile]

Jamo
Svar
#3
og hvad er så forskellen på de 2 aftræk og er der nogen der har afprøvet forsvarets ammonition i dem?
Svar
#4
XCR Tac. er født med et Bell & Carlson skæfte m. fuld alu-block mens LTR er født med et HS skæfte m. fuld alu-block. Dimensionerne på de to rifler som helhed og skæfterne hver for sig er næsten ens.

Det er meget muligt at XCR er født med 40X aftræk mens LTR "kun" har et X-mark pro (som deres SPS Tac. også er født med) men det er faktisk et rigtig fornuftigt aftræk.

Mvh

[Image: Takleberry-1.jpg].[Image: sporter-1.jpg]

************************Kend din ret og gør din pligt**************************
Svar
#5
Jeg har skudt med FSV 308 i min LTR, og det var ingen succes. De klemte, og jeg måtte støde hylstrene ud fra pibesiden af. Når jeg læser på Normas hjemmeside, nævner de da også noget om, at der en mindre forskel i tolerancerne på "civil" og "militær" 308. Jow da, det havde jeg læst inden min.... test...., men ville naturligvis selv have syn for sagen.

Ved ikke, om det gælder alle LOT og alle LTR, men hermed min erfaring.

/C
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)