Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Så skal vi af sted igen...
#1
Hej

Ville lige her i denne juletid komme med lidt lyspunkter, især for fruen og mig[Smile]

Vi har nu været gift i nogle år og tiden løber, egentligt er det blevet til 12.5 år til maj og hvad skal man så give kvinden der har alt[:I], Jeg har vendt og drejet det længe og til sidst slog det mig.

Safari, safari og safari... som kun Gnags kan synge det[:o)] Vi har været en tur i Namibia i sommeren 2007 og vi har begge haft lyst til at vende tilbage til Afrika for at se mere.

Så som sagt som gjort så blev det nævnt for fruen og straks lød det "Nu skal det ikke være skydning det hele, man kan godt tage til afrika uden at skulle vælte alle dyr omkuld, så skal jeg med på den kobberbryllupsrejse så er der ingen jagt"[Sad][Sad!][xx(]

Nå men jeg har surfet noget på nettet og fandt frem til http://www.mpala.dk/home.asp Vi har booket turen gennem FDM.

Vi har valgt 7 dage dernede + 1 ekstra dag til at slappe af den første dag, før vi skal køre op igennem det de kalder Panoramaruten for at se den 3 største og den største bevoksede canyon i verden.[:0]

Jeg har så læst en hel del på hjemmesiden og jeg blev meget overrasket over at se at der kan bookes 1-2 jagtdage på stedet[:0][:0][:o)][:I][:I] og så til de priser[Smile].

Der er nu booket et par dage for mig selv[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin] og så må vi ikke håbe at fruen bliver for sur[B)][B)].

Der er godt nok lang tid til at flyet letter d. 1 maj kl 11 fra Billund[Smile] men den tid går jo nok hurtigt og så skal Afrika igen nydes i fulde drag[:I]

Mvh og glædelig jul

Santo og Frue
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#2
Santo...husker din storvildt rifler for tur.[Big Grin][Big Grin][Big Grin][:o)]

http://www.andersencharters.com
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#3
Santo og frue ønskes en rigtig god kobberbryllupsrejse [Smile]

Santo har du aldrig overvejet at tage fruen med på jagt? Det kunne jo være at interessen steg så meget, at hun så ville overveje at tage et jagttegn [Wink] Så var du dejligt fri for at gå lidt af bagveje for at komme på jagt, for så ville du få ballade hvis hun "kun" skulle nøjes med at ligge ved poolen og stege i solen [Big Grin][Big Grin] Der er der jo også kun to-benede trofæer at kigge på, og sikkert i en ringe kvalitet [Wink][8D][Big Grin]

Et knæk og bræk fra Klippen [Smile]

Mvh Annelise/ Farmor (En kvinde gemalen IKKE har vrøvl med, hvis der er jagt på programmet[Wink][:p] )

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#4
Hej Eric

Jeg tror jeg melder fra med den store riffel, jeg har besluttet at leje en til formålet denne gang.

Og mange tak Farmor, sidste gang vi var af sted fyldte fruen 50 år og netop på hendes fødselsdag skød hun sit første stykke vildt nogen sinde[Wink] En syntes jeg, og bestemt også fruen, wartog med nogle fine bisser.[Smile]

[Image: P7100015.jpg]
Håber at billedet kom med[:I]

Og det må så være det, fra nu af må hun selv betale, hun kan altid låne en riffel af mig, hvis det er det hun vil[Wink] Bare ikke den jeg skal bruge.[}Smile][}Smile]

Mvh Santo

P.S Svinet hænger nu hjemme over fjernsynet hovedmonteret[Big Grin][Big Grin] som hun ville have den[Smile][Smile]
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#5
Jamen så er din frue jo gjort af det rigtige stof [Big Grin]

Flot grissebasse, og sikke nogen bisser [Big Grin][Wink]

Endnu en gang knæk og bræk, og hav en rigtig god rejse. Glæder mig til at høre om den [Smile]

Mvh Annelise/Farmor

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)