Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sverige :Kræver katteædende ugle skudt
#13
Citat:quote:

Originally posted by Lani

I er nogle fjolser, at rende og skyde andres katte

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....



Citat:quote:

Originally posted by U jensen

Jep, det svarer til at jeg skød jeres jagthund fordi den var løbet ind på min jagt en dag den var ude og strejfe. Sådan en ruhår der har været en tur i mosen kan godt se lidt uplejet ud. Hvis man ikke kan tåle at der bliver toldet af de fugle man sætter ud, skal man lade være med at sætte ud.



Ro på drenge! Har I overset den smiley jeg satte efter min joke?

Lige så lidt som både jeg og I bryder jer om at jægere skyder katte, lige så lidt bryder jeg mig om at blive kaldt et fjols. Især når jeg ikke kunne drømme om at skyde katte på min jagt.
At jeg så er blevet bedt om at skyde syge katte på et par ejendomme hvor kattene havde formeret sig for meget, er en anden sag. Dengang havde mange landmænd på egnen køer, og nogen gange kom kattebestanden op over 20-30 stykker og så fik de kattesyge. Jeg decimerede bestanden til 5-6 stykker som dyrlægen behandlede for kattesyge. Så gik der et par år inden bestanden igen var blevet for stor.
Idag har begge landmændene ikke længere kør og deres katte er kastereret og jeg har ikke skudt en kat i årevis.

Er det en tilfredsstillende forklaring? Ellers er der ikke noget at gøre ved det.

Og god jul til både U Jensen og Lani[Smile] og husk at tjekke smileyerne[Big Grin]


--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar


Beskeder i denne tråd
Sverige :Kræver katteædende ugle skudt - af AB - 24-12-2008, 05:13 PM
Sverige :Kræver katteædende ugle skudt - af M@X 2.0 - 26-12-2008, 01:40 PM
Sverige :Kræver katteædende ugle skudt - af GT - 26-12-2008, 02:45 PM

Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)