Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
"Havjagtstur"
#1
Her den 25/12 havde jeg fået lov af famillien til at tage en tur på havet i min havjagt 16,så det var tidlig op og få pakket grejet og afsted.
jeg ankom til slæbestedet og fik båden i vandet på og ca et kvarter efter kunne jeg sejle til de første edderfugle og indsejlingen var perfekt fuglene lettede lige op i hovdet på mig.....men jeg undlod at skyde[:I] og bare nød synet af de store flotte fugle især kokkene
og det gentog sig 2-3 gange, så blev jeg enig med mig selv om at aflade baikalen og bare nyde turen og lade fugle være fugle,jeg har jo strængt taget nok fugle i fryseren[Smile]men en helt igennem en flot morgen hvor jeg kunne have fået en masse fugle på dækket.
men nu bliver det rigget om til fiskeri[Wink]

mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by H.C

Her den 25/12 havde jeg fået lov af famillien til at tage en tur på havet i min havjagt 16,så det var tidlig op og få pakket grejet og afsted.
jeg ankom til slæbestedet og fik båden i vandet på og ca et kvarter efter kunne jeg sejle til de første edderfugle og indsejlingen var perfekt fuglene lettede lige op i hovdet på mig.....men jeg undlod at skyde[:I] og bare nød synet af de store flotte fugle især kokkene
og det gentog sig 2-3 gange, så blev jeg enig med mig selv om at aflade baikalen og bare nyde turen og lade fugle være fugle,jeg har jo strængt taget nok fugle i fryseren[Smile]men en helt igennem en flot morgen hvor jeg kunne have fået en masse fugle på dækket.
men nu bliver det rigget om til fiskeri[Wink]

mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.



[Smile][Smile][Smile] Tumbs up

mvh
Korthår
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by H.C

Her den 25/12 havde jeg fået lov af famillien til at tage en tur på havet i min havjagt 16,så det var tidlig op og få pakket grejet og afsted.
jeg ankom til slæbestedet og fik båden i vandet på og ca et kvarter efter kunne jeg sejle til de første edderfugle og indsejlingen var perfekt fuglene lettede lige op i hovdet på mig.....men jeg undlod at skyde[:I] og bare nød synet af de store flotte fugle især kokkene
og det gentog sig 2-3 gange, så blev jeg enig med mig selv om at aflade baikalen og bare nyde turen og lade fugle være fugle,jeg har jo strængt taget nok fugle i fryseren[Smile]men en helt igennem en flot morgen hvor jeg kunne have fået en masse fugle på dækket.
men nu bliver det rigget om til fiskeri[Wink]

mvh H.C
-------------
Hva Ka,Baikal Ka.



Klasse[Smile] At give sig selv et frikvarter i ny og næ[Wink]
Mvh Walnut
Svar
#4
Dejligt at høre at jagt også bare kan være at nyde chancen.
Herinde i landet sad jeg bare og nød tågen lette, krondyrene havde åbenbart været tidligere oppe end jeg [Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Steen
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)