Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S&L hjemmeside
#1
Lige et lille bøvs. Hvordan kan det være, at et så genialt produkt som S&L (er selv ejer af en) har en så lidt informativ, uopdateret hjemmeside. Den suverænt bedste riffel til prisen på markedet synes ikke en gang at være omtalt. Havde jeg forstand på hjemmesider, ville jeg tilbyde at gøre det gratis, for det fortjener produktet.

K

hip hop dynamolygte...
Min næste skal være en 243'er...
Svar
#2
Enig - Det har jeg faktisk også tænkt over. Forestiller mig dog at det skyldes at firmaet kan komme af med deres produktion uden den reklame...

K.

223r, 6,5x55, 6,5x284, 9,3x62
Svar
#3
Helt enig.

Jeg kan ikke huske hvor lang tid den har set ud som den gør med manglende billeder/ikoner og mindre skønhedsfejl - men det må være flere år.

.375 Dakota står som "Soon to be available", men det har det gjort længe.

Selvom det forhåbentlig er "happy troubles" (positiv travlhed) der gør at de ikke har haft fokus der, så er der et misforhold mellem kvaliteten af siderne og det jeg har indtrykket S&L ellers vil stå for.

Mvh Steen
Svar
#4
Jeg tror desværre ikke helt at den elektroniske tidsalder er kommet helt til raksmølle. De gange jeg har skrevet mails til dem virker det i hvertfald som om de ender på postkontoret i Titensgade, hvorefter en af de ansatte fra raskmølle så til fods henter dem for så senere igen til fods at bringe svaret tilbage til Titensgade. Og så er den kære funktionær der skal taste svarerne ind vist temmelig sløv har jeg hørt...

Men jeg er da i øvrigt ganske enig i at et så godt produkt kunne have fortjent bedre.
Mvh.

Yeti
Svar
#5
Den er da 300% bedre end Kongsberg[Big Grin]

Der sker da lidt... news om slagstiftproblematikken og en manual til M97 så deeet...
Men det er rigtigt Yeti - at det er med meget store udsving om elektroniske henvendelser overhovedet når frem.... der på være et særligt spamfilter installeret på de intel 386 maskiner som de betjener sig af....[B)]

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
#6
Jeg har også undret mig over at et kvalitetsprodukt som S&L har så "tynd" en hjemmeside.
Det er da nærliggende at få mange flere af de "slibrige" og "misundelsesværdige" tiltag omkring deres rifler med....[Smile]

Men tynd hjemmeside eller ej - min næste riffel bliver en S&L det er 100% sikkert, og min kammeret skal ned og bestille sin på fredag....[Big Grin][^]

Asbjoern
------------------------------
Nu også med 338 win. mag......
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Kaspervj

Enig - Det har jeg faktisk også tænkt over. Forestiller mig dog at det skyldes at firmaet kan komme af med deres produktion uden den



Jo jo, men derfor kunne de jo godt ofre lidt kroner på at få hævet niveauet på deres hjemmeside. For mig ser det ud som om det er noget "naboens knægt" har strikket sammen.

Så hellere ingen hjemmeside end det bras dér.

Knæk og bræk

Med venlig hilsen
Best regards
Mit freundlichen Grüssen

C.B.Andersen
Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha


Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)