Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtinvitation - Sydfyn - Afrapportering
#1
Invitationen:
Hej
Er der nogen, der vil med på en kold jagt på søndag den 11/1-2009?
Vi har et par såter og lidt hegn, der kan drives af.
Jagten forventes at starte kl 10.00 og slutter omkring kl 12.00
Vi starter og slutter med en lille en til halsen, og ellers ingen anden servicering[Wink]
Der er plads til en 3-4 stykker så jeg opererer efter først-til-mølle princippet, hvis der skulle være flere interesserede.
Geografisk er det ved 5771 Stenstrup.

Og for en god ordens skyld: Det koster ikke noget, og der skal ikke medbringes nogen værtsgave eller lignende.

Svar enten her, på PM eller mail.

Mvh

Michael

Som det skete:

Ja, som ventet blev det en kold tur. Temperaturen var på den forkerte side af 0 grader og vinden omkring 10 sek/m. Der blev derfor varmet op inden vi gik afsted for at undgå evt skader:

[Image: 20090111-IMG_0783.jpg]
En god kop kaffe og en enkelt Dr. Nielsen varmede godt i maven inden vi gik afsted mod mosen.
Mik the Boss fra VTF var mødt op, medens LANI valgte at prioritere tidligere indgåede(og glemte) aftaler med familie vedr. fysisk arbejde....

Undevejs på post var der rigtigt mange duer på vingerne og cirklede en del om mosen, der skulle drives igennem som det første, så forventningerne var relativt høje.

[Image: 20090111-IMG_0784.jpg]
Duerne var kommet på bedre tanker inden alle var kommet på plads, men vi havde dog stadig håbet om den høje kok, der skulle komme flyvende ind over granerne.

Hundene blev sluppet og drevet var igang. Der gik ikke længe inden vi gennem vindens susen kunne høre vingeslagene fra en fasan og så stiger hjerterytmen jo markant. Desvære for os havde den flotte kok kursen direkte mod naboens remise - henover det eneste sted det ikke var muligt at dække af med skytter.

Der viste sig endnu en kok som min bror sendte 2 skud efter, men det blev ved snakken.

Turens anden såt var en skuffelse.

Det var et bakket stykke med lidt granner, men der var ikke skyggen af fært i området. Hundene var decideret ligeglade og efter kort tid blev kursen sat tilbage mod gården.

Det var en hyggelig tur, hvor benene blev rørt, øjnene fik set lidt vildt og der blev udvekslet løgnehistorier[8D] Mik the Boss blev ikke skudt denne dag som han ellers plejer at blive når han er på jagt...[:0]

Næste sæson bliver sandsynligvis bedre idet vi går igang med at fodre målrettet og regelmæssigt og vi vil etablere bedre forhold for både råvildt og fasaner, så mon ikke denne invitation bliver sendt ud igen.[Wink]

Mvh

Michael
Svar
#2
Flot og storsindet tilbud [Smile]

Mvh.
Lars/Great Dane

Exclusive member of team X-member of ***
Great Dane

Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Flot og storsindet tilbud [Smile]



Jamen sådan er jeg bare[Big Grin]
Svar
#4
Nu hvor du er i dit gavmilde hjørne, kunne du så ikke betale din kompis 6000 kr og sende den 7-løber til mig [Smile][:p][:o)]

Nå...Back to topic [:I]

Mvh.
Lars/Great Dane

Exclusive member of team X-member of ***
Great Dane

Svar
#5
hej otterup der er en pm

[Image: Unavngivet1.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Nu hvor du er i dit gavmilde hjørne, kunne du så ikke betale din kompis 6000 kr og sende den 7-løber til mig [Smile][:p][:o)]



Uha, var det blot så vel. Den er overgået til en anden glad Bruger af dette forum. Dog uden sponsorat fra min side.

Måske kunne man overtale ham til en en test... Jeg sender ham lige en PM.
Mvh
Michael
Svar
#7
Mik the Boss er hermed noteret!
LANI er hermed noteret!
Svar
#8
Tak for det gavmilde tilbud - kan desværre ikke den dag...

Hilsen
Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#9
Hej Otterup
Et så sjældent generøst tilbud bør belønnes med godt vejr og en fin parade. Men selv med en tom parade må det blive en dag fuld af oplevelser. Knæk og bræk til det spændende team. Husk camera [Wink]
Mvh Walnut
Svar
#10
Hej
Vil bare lige sige at der stadig er mulighed for at deltage på søndag...[Big Grin]

Mvh

Michael
Svar
#11
hey Otterup jeg er "kun" blevet skudt 2 gange på EN jagt, og jeg skulle lige hilse at sige det kilder IKKE

any way tak for en hykkelig dag

som min kærste sagde da jeg kom hjem " det er en ommer" XD

[Image: Unavngivet1.jpg]

håber jeg kan gøre gengæld
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)