Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MacWet shooting gloves
#1
Dette er simpelhen den bedste opfindelse, siden man begyndte at skive brødet.

God pasform (til undertegnede) og formidabel følsomhed. Som test gik jeg med dem på en ½ dag og kunne faktisk lave det samme, som uden handsker, dog med visse undtagelser af naturlige årsager, samt lysdæmpningen i stuen. Jeg hader at have hansker på, for lange finge i hanskerne, der folder så man ikke kan få fat i noget som helst - fnidder. Skydning, jeg har kun prøvet aftræk/skydning med FX-luftgeværet - finde løse hagl i dvs. lommer - ladning - 300 grams aftræk - ingen problemer.

Så har jeg også været på jagt med handsker på uden at det har forandret mit syn på dem. Min venstre tommelfinger har været flækket med en rundsav og blodomløbet er ikke det bedste dvs. den fryser og jeg taber meget af følsomheden i den - her var der ingen problemer og ingen handske af og på hele tiden. Højre pegefinger - ingen problem[Big Grin]

Minus, hvis det er negativt, til -8 grader er de ikke varme nok, men i +grader og til beskyttelse mod vand og vind, perfekt.

Fås i halve numre og lige nu nedsat hos: http://www.jagtogfritid.dk/

Mvh Thorlak

NB: Jeg har ikke økonomisk fordele ved indlæget, kun meget..meget begejstret

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#2
Tak for tippet!

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)