Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Det er dyrt at ville være en snitnisse
#1
Jeg var lige i Biltema for at købe en muffedisse til 29,-. Jeg kom så lige til at købe en båndpudser/rondelsliber, en "Dremmel" og noget vådslibepapir så jeg kom godt over en tusse. Det er ikke sådan når man let lader sig lokke.
Jeg kan forresten varmt anbebale muffedissen til anstandsjagt. Den spændes om livet og der er en lomme til en håndvarmer. Så er fingrene ikke stivfrosne nor grisen/elgen kommer.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#2
Og så er den vel dekoreret med lyserøde kaniner og glas"krystaller"...
Mvh.

Yeti
Svar
#3
Nej den er såmænd meget diskret i farverne. Jeg ser lige om jeg kan finde den på deres hjemmeside.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#4
Så der er håb for at du ikke skal "omskæres" til "Paris H" :-)
Mvh.

Yeti
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by ujensen

Jeg var lige i Biltema for at købe en muffedisse til 29,-. Jeg kom så lige til at købe en båndpudser/rondelsliber, en "Dremmel" og noget vådslibepapir så jeg kom godt over en tusse. Det er ikke sådan når man let lader sig lokke.
Jeg kan forresten varmt anbebale muffedissen til anstandsjagt. Den spændes om livet og der er en lomme til en håndvarmer. Så er fingrene ikke stivfrosne nor grisen/elgen kommer.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.



"Total overbevisning er forbeholdt dem på sidelinien"
"Total overbevisning er forbeholdt dem på sidelinien"
Svar
#6
Enig med Uffe, til den pris bør alle have en Biltema muffedisse, jeg har haft min i 3 år, og den har en lille lomme i sig der passer tin en af de der kulstavsvarmere, snedigt, og bestemt en super ting til kolde snitter.

Asumption is the mother of all fuck'ups...
Asumption is the mother of all fuck'ups...
Svar
#7
Tør øjnene [Wink]
Jeg har lige anskaffet mig en bore/fræsestander:
http://www.special-butikken.dk/site-box.cfm?SIID=1&COID=10257
Så en tusse for lidt stumper??

Hilsen

Frederik

24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
24 beers in a case, 24 hours a day, coincidence?? I think not!
Paul Newman
Svar
#8
Det burde være forbudt, at kunne bruge indkøbsvogn/kurv i Biltema.............for dyrt for de stakkels arbejder [:o)]
.357 Magnum - .44 Magnum - .45 LC - .22 Magnum - 6,5 X 55 - 30.06 - 8 X 57 JS m.m.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)