Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvad så??
#1
Hvad så - er I klar til den 16/5?

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
Ikke helt ... har endnu ikke fået min .50 BMG [Big Grin]
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Rex

Ikke helt ... har endnu ikke fået min .50 BMG [Big Grin]



Du har vist heller ikke fået telefon [xx(]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com

***ser...One shot - Two kills
Great Dane

Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Citat:quote:

Originally posted by Rex

Ikke helt ... har endnu ikke fået min .50 BMG [Big Grin]



Du har vist heller ikke fået telefon [xx(]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com

***ser...One shot - Two kills



sikke dog du tager på vej...

jeg er overbevist om at vores importmand arbejder hårdt... [8D]

Reloaders have more fun...

Et æble om dagen holder Doktoren væk...
hvis du kan ramme mig!

Dr. Strangelove


Wildcatters does have more fun...

Dr. Strangelove
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Citat:quote:

Originally posted by Rex



Du har vist heller ikke fået telefon [xx(]

Mvh.
Lars/Great Dane
lars@reloadersnest.com



Han har en telefon der kun virker i Jylland - jeg snakkede med ham igår[Big Grin]

--
mvh M@X.
Verdens første og eneste DRALF champion.
emil:max@dralf.dk
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
Hej
Så klar som jeg kan blive[:p], tøjet fundet frem,støvlerne tjekket,308eren indskudt og brillerne pudset[^]
Så er det bare med at bukken dukker op og stiller sig med bladet lige for, selvfølgelig helst ikke længere væk end jeg kan ramme(ca. 52m)[:I]

Mvh
Kim

email : kima@dralf.dk

If you can`t eat,drink or fu.k it, shoot it.
Svar
#7
Jo jeg er klar, men jeg har ikke noget sted at Jage. Jeg må pænt vente til 16/8 når bukkejagten starter i Sverige. Men så skal jeg også på jagt en hel uge i træk.

Knæk & Bræk til jer alle i heldige asener.

ser frem til nogle spændene beretninger. Og til dig Rex håber du får din 50 BMG, du kan jo ikke være undergunned [8D] til bukkejagten.

Claus the Dane

[IMG] http://www.jagt.net/Weatherby/images/deer.gif [/IMG]
Svar
#8
planen er lagt...

Afgang 14. maj til Sweden, Halmstad og omegn med et døgns jagt på svin - snipernightskydning med Zenith [8D]
16+17+18 maj jagt på buk i Nordsjælland.

mht indskydning - så Sakoen (308W) indskudt med AMA [}Smile] skal forsøge et erhverve guldmærket igen og attentat på egeløv - vi får se.

9,3-62 skal lige testes inden afgang da det er den som skal bruges til jagtturen - jeg regner med at en evt. buk også dør hvis den får en 18,5 Mega [Wink]

[Image: kongsberg393-t.jpg]
Svar
#9
Jeg har lige snedkereret 2 skydetårne i dag og det ene er "monteret" i hegnet/skovkanten. Det andet ryger op på lørdag. Går lige og venter på lidt guf fra Rex.....[Wink][Wink]

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...
Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...om nødvendigt
Svar
#10
Citat:quote:

Originally posted by blackbird

Jeg har lige snedkereret 2 skydetårne i dag og det ene er "monteret" i hegnet/skovkanten. Det andet ryger op på lørdag. Går lige og venter på lidt guf fra Rex.....[Wink][Wink]

Hilsen BB.

Hellere et skud for meget, end et skud for lidt...



Jo, jeg selv er også klar....308´eren er skudt ind for næsten 2 uger siden med hjemmeladet ammo.

Er begyndt at genoptræne mine pursch teknikker på rågekolonierne. HAr ikke sneget mig ind på et dyr siden oktober....
Det er god træning(det med rågerne). Kan man snige sig ind på en rågekoloni uden de letter, kan man hoppe op på ryggen af en buk og give den nådestødet med geværkolben uden at løsne et skud...[8D]

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)