Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
riffel fra sverige
#1
så mangler jeg bare at købe mit våben...
det blev en ny schultz og larsen 97DL i kal. 308 m en leupold european 3-9x50 i en original schultz og larsen slide and lock montage. alt i alt blev det 15.000 svenske altså om kring 10.500 danske.

tror vidst nok jeg har fået det at vide en gang men kan ikke huske det ?

Hvad skal der til for at købe våben i sverige ? har selvfølgelig, jagttegn riffeltegn og europæisk våbenpas...
fortæl mig alt i detaljer lige fra jeg skriver nu til jeg står med det i hånden? det ville være til stor hjælp!

PS: har mulighed for at afhente våbenet i lund i sverige.

jonas lyngesen
Svar
#2
Mit bud vil være: Gå til dit våbekontor med en ansøgning om våbentilladelse samt en importformular- begge kan findes på politiets hjemmeside.Samtidig medtager du dit våbenpas, så du kan få den indskrevet.
Når du får papirene, sender du dem til sverig, hvor sælger får lavet en exporttilladelse. Så er det bare afsted til Lund[Big Grin]

Tillykke med din nye skyder

Michael
Svar
#3
ps. husk at den svenske exporttilladelse koster 500,-

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
tak tak Smile kan du linke til et sted på politiets hjemmeside hvor de kan findes ?

jonas lyngesen
Svar
#5
http://www.politi.dk/da/borgerservice/blanketter/

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#6
Hvor endte du med at handle?

/bundgaard
Svar
#7
hehe.. de har jo kun en stående og har jo som sagt ikke handlet endnu da tilladelsen ikke er i hus. Smile

jonas lyngesen
Svar
#8
Baaaare rolig - det var ren og skær nysgerrighed. Det er jo en alt for høj pris til, at man gider rejse til broderlandet efter den[Big Grin]

- nej, det lyder sgu godt nok som en herre-deal.

Tillykke med dén.

/bundgaard
Svar
#9
ja, det er en dejlig pris.

jonas lyngesen
Svar
#10
http://www.polisen.se/inter/nodeid=4520&...sion=1.jsp
Mvh.

Yeti
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)