Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ompipning
#1
Jeg har brug for jeres hjælp! Kan man få lavet noget ordentligt bøssemager arbejde her i danmark?? Jeg har en Winchester m70 jeg godt ville have skiftet pibe på, men gider ikke hvis det man får lavet er noget "klamp". Jeg har været væk fra markedet i nogle år, men dengang jeg interesserede mig for "custom rifles" skulle man til sverige for at få lavet noget ordentligt!
Mvh
Søren
Svar
#2
http://www.riffeljagt.com/forum/code/for...ORUM_ID=48

I særdeleshed Hatting og Gammeltoft har gode referencer her på VTF.

Dem kan du trygt henvende dig til.

Hatting bor i Jylland og Gammeltoft på Fyn. Hvis du bor på Sjælland kan jeg anbefale Våbensmeden i Roskilde.

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#3
Jeg har også mødt mere end en, der mente at M@x også lavede end og særdeles fint arbejde.

Selv er jeg fint tilfreds med Hattings arbejde, selvom ham ind i mellem siger jeg er tosset, og mine ideer ikke holder(jeg betaler og han får ret efterfølgende).

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#4
Når i nu er igang , er der nogen der kan lave sådan et løb til mig [?] Det er til min BLR Take Down . Hatting kan ikke , siger han [V].

[Image: fscn0760.jpg?t=1232444369]

Hilsen A-bolt
Svar
#5
Du kan roligt lade Hatting gå i clinch med riflen.

Han har pibet en Mauser om for mig i 2008. Den skyder tætte grupper
og finish er i orden.
Svar
#6
Jeg har kun Gammeltofts håndværk i våbensakbet, og kan derfor kun udtale mig om hans værker.

Og kan kun sige at der er i top, det han laver, kan varmt anbefales.

Der er ingen af de 3 piber han har lavet, der spræder mere end 10 mm på 100m.

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by A-bolt

Når i nu er igang , er der nogen der kan lave sådan et løb til mig [?] Det er til min BLR Take Down . Hatting kan ikke , siger han [V].

[Image: fscn0760.jpg?t=1232444369]

Hilsen A-bolt



Det er vel "pice of cake"
3 dag med drejebænk, fil, stikkemaskine og lidt slidt smergellærred på en rusten fil[xx(]((manuelt arbejde[V][xx(])) (eller lidt mindre håndlavet på Integrexen, eller Okumaen[^])
Hvad vil du give[Wink], når nu ham Hatting ikke kan finde ud af det

jbn
Svar
#8
Nå A-bolt

Slår den for hårdt på skulderen[Big Grin][Big Grin]

Den lille nette kaliber[^] Eller har du allerede slidt løbet op[?][8D]

Mvh

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#9
@ A-bolt

Jeg håber at du har andre rifler. Det bliver ikke før USA får en sort, kvindelig præsident, at "Mølleren" er klar med en pibe til dig [B)]

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#10
Ham Hatting er da lidt af en tøs.

Han skal da bare fræse rundinger på siden af lukkeknasterne, for så kan han nemt fræse ud i piben med Maho'en.

Spøg til side - Hatting mangler et stikkeapperat til Maho'en, og kan derfor ikke lave sporene i piben hvor bundstykket går ind.

Mvh.
Lars/Great Dane

Exclusive member of team X-member of ***
Great Dane

Svar
#11
@A-bolt
Hvilken kaliber drejer det sig om? Nuværende og ønskelig!

Er der ingen af jer der har hørt om en sænkgnister?Ellers ligner det jo bare "a piece of cake"[Big Grin]

Søren
"Once upon a time in the West"
Svar
#12
Hej Diverse . Jeg er vel nød til at have et par forskellige løb at skifte med , når det nu er så fikst lavet [Big Grin] , man er vel lidt nørdet.

Jeg tænkte på 350 Rem mag og måske et i 6,5 Rem Mag , og det er ikke på grund af rekylskræk [Smile] , men bare for at have noget mere langtrækkende end 450Marlin.

Det kommer an på prisen om det bliver til noget Ignorant [Wink], æ vil it gi mer ind nøvendig , hvad kan det koste .(og hvor lang tid til levering[}Smile] .)

Hilsen A-bolt
Svar
#13
Det blev da lidt stille her [?], det ser ud til at jeg må nøjes med et løb [V][V][V]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)