Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny riffel
#1
Jeg har længe kigget efter en 338WM til Svin og Elg i sverige.

Da Hunters universe reklamerede med tilbud på alle winchester rifler til 5000,-, var jeg nede og kigge. Mirakuløst stod der en Winchester M70 supergrade i 338WM. Den bar en gammel prislab hvor der stod 9995.-

Hokus pokus - og en rask bevægelse med Dankortet.
Superhurtig ekspediton på våbenkontoret og tilladelsen var i hus.

Nu er den min. Den er virkelig flot.

Nu mangler den bare af blive pyntet med en Bushnell elite 4200 i 2,5 -10 X 50 (bestilt i england) monteret i leupol QR baser og ringe (også bestilt).

Er der nogen der kan hjælpe mig med lidt vejledning omkring valg af ammunition både til jagt og træning. Jeg er ikke hjemmeruller?

Janus
Jan
Svar
#2
Tillyke med den - en fantastisk fin riffel!

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Hej Janus

Tillykke med den "lille" ny...[Smile]

Til træning bruger jeg norma´s jagtmatch - de er lidt dyre, men med lidt ringen rundt kan du godt få dem ned i pris. Du kan også købe nogle billige partizan - tror jeg nok de hedder - men de er vist noget være hø.

Til jagt har jeg fået ladet nogle hornady interbond i 225 grains. Jeg mangler dog af få prøvet dem på noget vildt, men præcise er de - jeg skød 20 mm i en 3-skuds-serie i søndags...[Big Grin]
Jeg skød en kronhjort i efteråret med en Rhino i 210 grains, og den gik lige på næsen - jeg var dog ikke imponeret over præcisionen af patronen i min riffel.
Men prøv at søge lidt på kaliberet - så dukker der garenteret noget op.....[Wink]

Asbjoern
------------------------------
Nu også med 338 win. mag......
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by jgpx-ray

Jeg er ikke hjemmeruller?
Janus



Kun en god løsning.. - bliv det hurtigst muligt!!![Wink]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)