Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vandrygt i Italien
#1
Den verdenskende pointer kennel del vento er bleven lukket pga. vandrygt

http://www.amicicani.com/index.php?oper=...ggi&id=748
Svar
#2
Føj [xx(][V].

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar
#3
Ja det er godt nok et trist syn [V][xx(]

Mvh
Sneppen
Mvh
Sneppen
Svar
#4
Nej nej nej.....

Det er et meget trist syn.

Den idiot der er ansvarlig for det svineri skulle ha´ amputeret testiklerne med låget fra en rusten konservesdåse, og jeg skal gerne hjælpe med at finde en dåse.

Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha

[Image: Hunting.jpg]
Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha


Svar
#5
Og jeg fører gerne det rustne låg [}Smile][Sad!] Med inderlig fryd[Sad!]

Føj for den lede, siger jeg bare [Sad!] Straffen kan dårligt blive hård nok [}Smile]

Rystet og arrig Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#6
Jeg har lige fundet en hobbykniv...[}Smile] en meget sløv hobbykniv[Big Grin]

Jeg har intet imod, at man har sine hunde i løbegårde, men de skal absolut være i en standart, hvor man selv ville sove en nat.

Santo
Mvh

[Image: 422764-125392427587619-45944359-n.jpg]




Livet er for kort til jagt og riffelskydning! Man kan simpelthen ikke leve længe nok.
Svar
#7
Jeg synes faktisk at det ligner en tragedie, en person som det er løbet fra. Man kan ikke avle hunde på den måde, der er ingen der bliver drægtige hvis kroppen lever af de yderste reserver. Derfor tror jeg ikke at det er bevidst misrøgt men noget der har fungeret men er løbet løbsk på samme måde som vi har set det herhjemme med svinebesætninger hvor ejeren er gået psykisk ned og er holdt op medat komme ud i stalden. Det er selvfølelig væmmeligt at se på men jeg synes at der er stor forskel på om det er noget der bliver gjort med overlæg eller om det er resultatet af et sammenbrud.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.

Uffe

Sejren venter den der har alt i orden.......... Det kaldes HELD! Citat: Roald Amundsen.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)