Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
schultz og larsen 97 DL
#21
Du har helt ret M@X, [V] hvis man ikke er en gør-det-selv-person.
Er prisen naturligvis en anden. Men når nu at stakkels LYNGE94 enten,
er for fattig, eller for nærig, til et stykke kvalitetsarbejde som en S&L....
synes jeg at en "selvbygger" [^]
riffel måske var det rigtige for ham
Som du ved er jeg en notorisk fattig snedker [Wink]

Jeg skal for god ordens skyld sige at jeg var MEGET heldig vedr. min
Mauser, og dertil hørende SPRITNY (ca 70 skud) pibe
mvh Eske.

Tächnischer woodsnitter. dr. prof Holz
mvh Eske.

Tächnischer woodsnitter. dr. prof Holzkopf
Svar
#22
Jeg har en S&L som jeg er rigtig glad for. Jeg kan dog ikke sige det samme om den service som S&L disker op med. Heldigvis fik jeg lidt hjælp af et af de andre ærede medlemmer herinde, for eller havde jeg aldrig fået skiftet den slagstift - som desværre var en af dem der skulle skiftes.

3 henvendelser til S&L resulterede ikke i noget svar, og der hvor jeg havde købt riflen (GameFair) meldte de også pas. Jeg synes ikke at det er god service at lade kunderne være på egen bane i sådan en situation. Det mindste S&L kunne have gjort var da at henvise til en der kunne løse problemet. Efterfølgende har jeg hørt at Våbensmeden ved Roskilde sikkert kunnen have hjulpet, men det er igen folk her på nettet.

Så så længe den ikke fejler noget er den en drøm...
Mvh.

Yeti
Svar
#23
@ yeti

Det er selvfølgelig rigtig, hvad du siger, men jeg deler ikke din opfattelse.

Service af den art, du beskriver, skal komme fra den pågældende forhandler.

S & L får dagligt en sværm af henvendelser, og det er umuligt, at besvare dem alle - og som alle andre - må man prioritere sin tid, og den er blevet brugt til at fremskaffe og skifte, så mange slagstifter som muligt.

Din oplevelse, som ikke er enkeltstående, er selvfølgelig ikke tilfredsstillende - men sommetider er alt hvad man kan ikke nok.

Den service jeg har oplevet fra det pågældende firma, er langt ud over, hvad der kan forventes og jeg har aldrig oplevet noget lignende, hverken med våben eller på andre områder.

Jeg har måske været heldig, men det hjælper at opsøge heldet - der er sjældent noget der kommer af sig selv.

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by Ex Cop

@ yeti

Det er selvfølgelig rigtig, hvad du siger, men jeg deler ikke din opfattelse.

Service af den art, du beskriver, skal komme fra den pågældende forhandler.

S & L får dagligt en sværm af henvendelser, og det er umuligt, at besvare dem alle - og som alle andre - må man prioritere sin tid, og den er blevet brugt til at fremskaffe og skifte, så mange slagstifter som muligt.

Din oplevelse, som ikke er enkeltstående, er selvfølgelig ikke tilfredsstillende - men sommetider er alt hvad man kan ikke nok.

Den service jeg har oplevet fra det pågældende firma, er langt ud over, hvad der kan forventes og jeg har aldrig oplevet noget lignende, hverken med våben eller på andre områder.

Jeg har måske været heldig, men det hjælper at opsøge heldet - der er sjældent noget der kommer af sig selv.

Mvh. AB



Der er da fordi du bruger bestikkelse, ved selv at hente servicen, og altid huske selv at medbringe kage, og selv at lave kaffen[8D][Smile]

Derudover må vi erkende at vi har overset en mængde mails der er røget i spamfiltret. Det lader som om at det oftest drejer sig om folk der sender mails fra deres arbejdsplads, men jeg er ikke helt sikker.[xx(][:I]

jbn
Svar
#25
Ja - hvad sage jeg - "opsøge heldet"

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#26
Min kritik gik da heller ikke kun på S&L, men også forhandlerens slappe holdning. Jeg ved ikke om de måske er stoppet som forhandler... Jeg synes som sådan at det er ok at jeg skulle henvende mig til forhandleren, men da han så meldte pas, så havde jeg klart forventet at S&L trådte til.

@Igno, min mail er en .com så hvis du tror at den går i jeres spam-filter vil jeg da sætte pris på at blive whitelisted.

P.s. min kære S&L lynede igen i dag og sendte et lam til de evige græs marker.
Mvh.

Yeti
Svar
#27
Citat:quote:

Originally posted by yeti

P.s. min kære S&L lynede igen i dag og sendte et lam til de evige græs marker.



Hvor i verden var det? - forhåbentlig ikke i Danmark[Wink]

/bundgaard
Svar
#28
Nope - jeg jager primært i Sverige. I dag blev det til 4 rådyr og en ræv.

Det var både en dejlig dag, men også en lidt trist dag. Vores jaktlag har ikke området mere fra udgangen af juni 09. Det er selvfølgeligt trist for hverenkelt af os, men samtidigt er det trist at et jaktlag der har været der siden 1961 ikke eksisterer mere efter juni. Det var svært for os alle at bryde op efter de guleærter efter jagten. Alle havde lyst til at forlænge dagen bare lidt mere.
Mvh.

Yeti
Svar
#29
Surt! - men tillykke med lammet anyway.

/bundgaard
Svar
#30
Tak - det var også en fin måde at afslutte drevjagterne på. Faktisk blev det sådan at jeg skød vildt på den første drevjagt (har tidligere beskrevet det i tråden "Med Diana og 9,3'eren på jagt") - en rå og en harer, og så blev det altså til et lam på den sidste. Jeg har haft gris for 3 gange, men har desværre ikke kunnet skyde til dem nogle af gangene. En gang var de i fuldt løb på 120-130 meters afstand, og det er for langt ude til mig. En gang hvor soen passerede vejen med de 2 medfølgende "små" grise på hver sin side af sig, og dermed var der ikke skudmulighed til dem. Og sidst kom en Orne på fint hold - omkring 60 meter, men det var inde blandt spredte træer og så lå der en hund bare en meter bag grisen. Havde hunden ikke været der havde det været en fin skudchance... men jeg skal ikke være den der ligger en hund på paraden.

Jeg har dog haft masser af gode oplevelser på jaktlaget, og det er også blevet til en del vildt:

2 dåkalve
2 vildsvin
4 rådyr (heraf 2 bukke)
3 harer
1 skovskade

Alt skudt med riffel

Det vigtigste har dog været samværet med en flok dejlige jagtkammerater, som jeg kommer til at savne.

Nå, men det var vist temmeligt meget off topic - sorry.
Mvh.

Yeti
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)