Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nyt lovforslag vedr. forstyrrelse af vildt
#1
By og landskabsstyrelsen

[Image: dralflogoKim1.jpg]
I don`t shoot innocent animals, only the ones that looks guilty
Svar
#2
Ikke gode nyheder - jeg fandt specielt ét punkt, som muligvis er helt overset af DF, og har derfor sendt en mail til dem. Indholdet kan læses nedenfor...

Hilsen
Kenneth

Citat:quote:

Hej,

Jeg har læst høringssvaret som er sendt til Miljøministeriet, men har ikke læst udkastet til lovændringen(kunne ikke umiddelbart finde det), så min kommentar er desværre udelukkende baseret på hvad jeg mener jeg kan udlede af det der skrives i høringssvaret.

I relation til.§7 stk. 1 og denne kommentar:

...Jægerforbundet bemærker med tilfredshed, at der i bemærkninger til lovforslaget (s. 39) er taget højde for, at forbuddet mod forstyrrelser i § 7, stk. 2 ikke er til hinder for, at der kan drives jagt på arter med jagttid…

Mener jeg at det er meget vigtigt at også andre jagtrelaterede aktiviteter end selve jagten, samt regulering af skadevoldende vildt er medtaget i de aktiviteter der fortsat vil være tilladt, således at kommentaren i stedet for vil lyde nogenlunde således:

…Jægerforbundet bemærker med tilfredshed, at der i bemærkninger til lovforslaget (s. 39) er taget højde for, at forbuddet mod forstyrrelser i § 7, stk. 2 ikke er til hinder for, at der kan drives jagt på arter med jagttid. Vi mener dog det er vigtigt at også andre jagtrelaterede aktiviteter end selve jagten, samt regulering af skadevoldende vildt medtages under bemærkningen, således at disse heller ikke vil blive hindret af lovforslaget…

Som sagt, så har jeg desværre ikke haft mulighed for at læse lovforslaget igennem, og der er muligvis allerede taget højde for dette i bemærkningen – hvis det er tilfældet, så glem denne mail.

Med venlig hilsen
Kenneth Jensen


-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)