Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Personlighedstest: Hvem er dit forbillede?
#1
Her følger en simpel personlighedstest, der meget præcist indkredser hvem dit personlige forbillede er - hvad enten du er klar over det eller ej.

Du skal enten være god til hovedregning eller bruge en lommeregner (altså: find en lommeregner). Forsøg at lade være med at bladre ned i indlægget, men gennemfør testen ærligt og omhyggeligt. Du bliver sikkert overrasket.

Gør følgende:

1) Vælg dit favorittal fra 1-9
2) Gang tallet med 3
3) Læg 3 til og gang resultatet med 3
4) Du har nu et to- eller trecifret tal
5) Læg cifrene sammen

Scroll til bunden af indlægget for at finde dit sande forbillede!

1: Albert Einstein

2: Nelson Mandela

3: Abraham Lincoln

4: John Moses Browning

5: Bill Gates

6: Gandhi

7: Peter Paul Mauser

8: Thomas Edison

9: Jens Høgh

10: Leonardo DaVinci

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#2
Idiot..........[:o)][:o)][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

(nu er jeg godt nok en matematisk analfabet,men jeg fanger ikke lige helt hvordan sådan noget fugere....[B)] )

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#3
Hæ, hæ. Og den Høgh jeg ser for mig, er jo nærmest et naturstridigt mirakel hvis den kan lette qua mit indlæg i en anden tråd fornylig[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Wink]

Så hvis du kan det Høgh, så er du da klart mit forbillede [Wink][Big Grin]

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#4
Pludselig har jeg midstet enhver lyst til et favorit tal[xx(][V]

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

jbn
Svar
#5
Som jeg også måtte svare min søster der sendte det samme til mig - mine forbilleder tror ikke at jeg har behov for lommeregner til noget der er så simpelt ;-)
Mvh.

Yeti
Svar
#6
Hvad er det for en test ? Jeg er ikke fan af Bill Gates [Big Grin]

Hilsen Steen
Svar
#7
Tværsummen af alle de tal men får som resultat af beregningen vil give 9....

voila.... høghen er din onkel[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!" Nu snart med .17 Mach 4 ...
Hilsner
Dravis aka:FMJ
"Sapere Aude: Dare to KNOW!"
"Do not adjust your mind, there's a fault in reality"
"Når to deler et ansvar, så er der to procent til hver"
Svar
#8
Jeg er ikke ret go' til at regne - Til gengæld er jeg squ ret godt tilfreds med at have John Moses Browning som forbillede!... [8D]

MVH
Klaasehaans
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by ignorant

Pludselig har jeg midstet enhver lyst til et favorit tal[xx(][V]
[Image: 240623_main.jpg]

Med venlig hilsen
Ignorant



Hvad mange ikke ved, er at; "Ignorant" arbejder som hjerne kirurg (i daglig tale neuro kirurg)......Han har siddet bagvagt de seneste 11 år uden henvendelser fra vagthavende kirurg, men som Ignorant udtaler.: jeg ved de ringer når de står med en særligt vanskelig "case".: og her har jeg så lovet at bringe det tlf nummer som Ignorant trofast venter ved : 5572 1435 ..........Skarpe hjerner og tidligere patienter (kan for den sags skyld godt være én og samme) vil straks se at der er tale om telefon nummeret til amtshospitalet i Vordingborg. [:0][:0][:0][:0][:0]

[Image: Human_brain_NIH.jpg]

Fortsættelse følger (i tilfælde af forsat moderering af mine "røvballe billeder")....[8D][8D][Big Grin][Big Grin][Big Grin][8D][8D][8D]
Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha


Svar
#10
Kære Charlie-Bravo-Alpha

Det er ved kejserligt dekret kundgjort, at INGEN - og jeg gentager INGEN nogensinde - vil pille ved dine efterhånden berømte røvballer (x4), uden at miste alt hvad der er dem dyrebart på jorden (inden en af mine buddies fra Kustjägarförbandet snorkler sig op igennem deres faldstammer og afliver dem med deres egen tandbørste via anus).

P. S. Jeg tænkte nok at Ignorant havde en eller anden form for neurokirurgisk grundtræning.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#11
Nu står der jo :
Citat:quote:

Scroll til bunden af indlægget for at finde dit sande forbillede!


Og på den liste finder jeg Albert Einstein. =o)

Hvad gik regnestykket ud på [:o)] ??

Jeg er ikke god til at hovedregne... bruger altid lommeregner, som jeg ikke kan finde lige nu og regnestokken tager for lang tid at varme op.

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)