Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Billig 300mm rondelsliber - er købt
#1
På et eller andet tidspunkt et eller andet sted var der flere, der nævnte billige rondelslibere 300mm. Jeg vil ikke give prisen for en Hegner til det sølle brug, jeg har. Jeg har Googlet uden held. Kan nogen henvise til en sådan?Mvh Walnut
Svar
#2
Jeg købte min i Bilka, det er en kinamodel, men den er forbavsende god til pengene. Jeg mener at jeg gav ca.700-800 kr. Jeg har opgraderet den med udskiftelige slibeskive kit. Det består af en velcroskive hvor man nemt kan udskifte slibeskiverne. Den originale havde dem klæbet direkte på aluskiven, hvilket betød at en udskiftnig tog min. 1 time, idet den sad rigtig rigtig godt fast, og efterlod en del af klæbemidlet og pappet på skiven. Det er dog længe siden jeg har set den i deres tilbudsavis.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

Nu med 25X forstørrelse.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by Tonny

Jeg købte min i Bilka, det er en kinamodel, men den er forbavsende god til pengene. Jeg mener at jeg gav ca.700-800 kr. Jeg har opgraderet den med udskiftelige slibeskive kit. Det består af en velcroskive hvor man nemt kan udskifte slibeskiverne. Den originale havde dem klæbet direkte på aluskiven, hvilket betød at en udskiftnig tog min. 1 time, idet den sad rigtig rigtig godt fast, og efterlod en del af klæbemidlet og pappet på skiven. Det er dog længe siden jeg har set den i deres tilbudsavis.

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

Nu med 25X forstørrelse.



Tak for muligt hit. Det er lige sådan en tingest, jeg leder efter.
Jeg vil snuse lidt rundt i Bilka.
Mvh Walnut
Svar
#4
Prisklassen omkring 1.000,-:
http://www.dvsalg.dk/is/dansk/vare.asp?id=DS12B
Købes på her: http://cms.dvsalg.dk/default.asp?PageNumber=10446

Prisklassen omkring 3.000,-:
http://www.linaa.dk/shop/skive-baandpudsere-165c1.html

God fornøjelse med dankortet!

Mvh

Michael
Svar
#5
Harald Nyborg har den også jævnligt til 700-1000 kr. Jeg har lavet samme numme med at sætte en velco-skive på. Dem kan man købe hos Hanghøi på Fyn, hvor jeg også køber skiverne.

Min har efterhånden været brugt en del bl.a. på et par knivkurser, hvor den får lov til at bestille noget.

Mvh.

Jørgen
Svar
#6
Takker alle for hjælp [Smile] jeg har bestilt en af Otterup´s forslag. Den var ovenikøbet på tilbud : 1060 incl.[Smile]Så er der bare tilbage at få bestilt velcroanordningen og skiver, så kører den. Det bliver over Fruens konto[Wink][Big Grin]. Jeg er i vinterferien bestilt til arbejde hos datter og svigersøn - på Fruens opfordring. Det drejer sig om noget inddækning og nogle karme. Det handler om præcision[Big Grin] Virker den ikke, kører jeg hende rundt i en snak om sikkerhed[Big Grin]Mvh Walnut
Svar
#7
God fornøjelse.
Jeg har selv længe ledt efter en undskyldning til at investere i en. Med en vægt på 32 kg virker den vel egentlig ret solid til pengene...
Mvh
Michael
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Otterup

God fornøjelse.
Jeg har selv længe ledt efter en undskyldning til at investere i en. Med en vægt på 32 kg virker den vel egentlig ret solid til pengene...
Mvh
Michael



En rondelsliber er en fantastisk maskine til hjemmehåndværkeren. I forbindelse med skæftearbejde er den rigtig god til at rette puder og den pudefri side af med. Også forskæftedelen på rifler kan rettes præcist af. Skal der være lige kappeafslutning på skæftet er der heller ikke meget andet, der kan gøre det bedre. Til knivskæfter er den også god.
Mvh Walnut
Svar
#9
Fin lille maskine. Rondel 255 mm. Pris :Kr.649,00

Købes Her

[Image: f38c2461.jpg]

Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha

[Image: Hairy-ass.jpg]
Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha


Svar
#10
Jeg har købt en båndsliber med en lille rundel på siden , ved bauhaus (ca 1300kr).

Den kan ikke anbefales ! , skiven er for lille og gør arbejdet ikke helt lige og i vinkel [xx(] . Hilsen A-bolt
Svar
#11
Den første maskine, jeg (troede)jeg købte viste sig at være udsolgt.
Jeg skal have en nu, så det blev "Baikals model". Den er mindre i skiven, men det er OK.I får en anmeldelse af den senere.Tak for hint.
Mvh Walnut
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by Baikal

Fin lille maskine. Rondel 255 mm. Pris :Kr.649,00

Købes Her

[Image: f38c2461.jpg]

Med venlig hilsen
Charlie-Bravo-Alpha

[Image: Hairy-ass.jpg]



Pyt med den bilkadims for oven, men hvor køber man de 2 "ballepressere" nederst[:p][Wink], og er prisen også 649 og er det for begge, eller kun pr stk

jbn
Svar
#13
[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Helt utroligt [Big Grin] Jeg har kigget på ballerne en million gange og kan simpelthen ikke se mig mæt [:I] [:I][Big Grin]
Walnut
Svar
#14
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

[Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Helt utroligt [Big Grin] Jeg har kigget på ballerne en million gange og kan simpelthen ikke se mig mæt [:I] [:I][Big Grin]
Walnut



Kunne du ikke lige holde det for dig selv?

[xx(][:0]

[Wink][8D][Big Grin]

Mvh.
Lars/Great Dane

Exclusive member of team X-member of ***
Great Dane

Svar
#15
Det er nok den klammeste moderering, der nogensinde er foretaget. Få de andre baller tilbage..... NU!!!

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#16
[:0]
Jeg finder lige brillerne.... har han de lange lodne underhylere på?...[:0][:0] FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY for den lede[B)]
GeeeeeeDeeeeee[B)] Hvor finder du lige sådan et billede til lejligheden? På WWF? [Big Grin]
Walnut
Svar
#17
Citat:quote:

Helt utroligt Jeg har kigget på ballerne en million gange og kan simpelthen ikke se mig mæt


Det er da ok Walnut,vi har jo alle vore forskellige interesser..............[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#18
Den kan ikke reddes[:0][:0][:0][B)][xx(].
Jeg er da helt på "den behårede", hvis han modererer igen [Big Grin]
Walnut
Svar
#19
Citat:quote:

Originally posted by Walnut

[:0]
Jeg finder lige brillerne.... har han de lange lodne underhylere på?...[:0][:0] FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY for den lede[B)]
GeeeeeeDeeeeee[B)] Hvor finder du lige sådan et billede til lejligheden? På WWF? [Big Grin]
Walnut



Det er da et spionfoto af dig når du ligger og udstiller dig i haven - Høgh sendte det til mig [Big Grin]

Nå...Prøv at google 'hairy ass' og klik på billeder, så dukker den op hvis du absolut vil se mere [:I]

Mvh.
Lars/Great Dane

Exclusive member of team X-member of ***
Great Dane

Svar
#20
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Citat:quote:

Originally posted by Walnut

[:0]
Jeg finder lige brillerne.... har han de lange lodne underhylere på?...[:0][:0] FYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY for den lede[B)]
GeeeeeeDeeeeee[B)] Hvor finder du lige sådan et billede til lejligheden? På WWF? [Big Grin]
Walnut



Det er da et spionfoto af dig når du ligger og udstiller dig i haven - Høgh sendte det til mig [Big Grin]

Nå...Prøv at google 'hairy ass' og klik på billeder, så dukker den op hvis du absolut vil se mere [:I]

Mvh.
Lars/Great Dane

Exclusive member of team X-member of ***



Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Walnut
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)