Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Værdi sako vixen?
#1
Hej forum.[Smile]
Jeg har en sako vixen i cal. 222, som jeg efter nøje overvejelse vil af med.[:I][:I]
Den er monteret med optilock montager og har en billig simmons 3-9x40 på ryggen.Kikkerten er billig, men virker 100%.[Big Grin]
Bruneringen er lidt håndslidt og der er et flot skæfte på den.Den skyder bedst med sako´s 55 grain eller norma rådyr så det er en god lille bukke riffel.[Smile]
Min nabo er måske interesseret, men jeg aner ikke ,hvad jeg skal forlange for den!!! [?][?][|)]
Svar
#2
4000.-

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#3
så så, nu ikke så nærig din fynske pessimist: jeg har jo også en der skal sælges på et tidspunkt [Big Grin]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#4
Ja ja det er godt med dig gode herre....:-)

Håndslidt brunering og en "ikke eksisterende" kikkert, så bør den nok ikke koste ret meget mere.
Dog stadig en fair pris.

Fik selv 6500 for min AII (243) med en original optiloc og en Kahles kikkert. Den var så til gengæld heller ikke slidt i bruneringen....

Har set dem regelmæssigt i butikkerne til omkring 4500-5000, derfor denne vurdering.

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#5
Jeg har selv solgt en 222 Vixen, med en nyere LW pibe og en ældre Zeiss, til en nabo : 6000,- meget fair pris [Smile]

Jeg tilslutter mig GT´s vourdering (undskyld Strom)[:I]

Mvh. AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#6
så var jeg nok heldig med den jeg købte privat for et par år siden, 2500,- incl. en nikko sterling kikkert

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Lani

så var jeg nok heldig med den jeg købte privat for et par år siden, 2500,- incl. en nikko sterling kikkert

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....


yeah...you stole it ..at that pris.[Big Grin]

http://www.andersencharters.com
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#8
Hej.[Smile]
Tak for svarene.[Smile]Jeg vil prøve at forlange 4500 for den.Så må naboen tage den eller lade være!![8D][8D]
Svar
#9
Nå, han ville ikke have en brugt sako. men bestemte sig til en ny.[:I][:I]
Så jeg prøver lige at smide den til salg her på sitet, når jeg finder ud af, hvordan jeg sætter billeder ind.[B)][B)]
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)