Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Københavnske salgsmetoder
#1
Uden at jeg på nogen måde vil drille/irritere/genere VTF medlemmer fra hovedstaden, har jeg haft nogen underlige erfaringer med nogen personer fra området.

Historien er at jeg har reflekteret på 3 linksrifler der har været og er til salg på bl.a NN
Desuden er en enkelt af dem til salg på Dianas hjemmeside.

Når jeg så ringer til dem for at købe, så vil de pludselig ikke sælge alligevel.

Den ene riffel har ingen pris og han spørger hvad jeg vil give. Jeg giver ham en pris og så siger han at han lige skal snakke med HuntersHouse om hvad de vil give for riflen i bytte med en ny. De kunne ikke i telefonen finde ud af hvad en ny Dass-riffel koster.
Alene det at han vil bytte til det mærke siger jo en del om manden.

Den anden sælger siger i telefonen at den er solgt. Alligevel sætter han en annonce ind et andet sted med samme pris, efter at jeg har talt med ham.

Det kalder jeg useriøse sælgere. Her i Jylland har vi en ide om hvad vi vil have for vores ting (for det meste)og så starter forhandlingerne ud fra det.

Nu gider jeg ikke ringe på annoncer fra den del af landet foreløbig... øv,øv og øv

--
mvh M@X.
Verdens første og eneste DRALF champion.
emil:max@dralf.dk
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#2
Hej Max
Jeg har prøvet det samme i den del af landet det var dengang
der kom Rihno projekttiler til landet .DE tror vel at når man ringer fra jylland så er der let tjente penge, men sådan er nu ikke altid.
Svar
#3
Godt,at jeg er rykket længere østover!!! Problemet ER begrænset til selve øen - det bli'r ikke værre jo længere østover man bevæger sig....[Big Grin]

Assumption is the mother of all ****ups... og skånegripen er en bald eagle!


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#4
Hej Max,
det skulle ikke være den Sako der er til salg. Jeg synes også den så lidt skummel ud, da vedkommende ikke ville sætte en pris på.

mvh. Johannes
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by JTK

Hej Max,
det skulle ikke være den Sako der er til salg. Jeg synes også den så lidt skummel ud, da vedkommende ikke ville sætte en pris på.

mvh. Johannes



Hej JoHannes.
Jo det er den, men han vil ikke sælge.[Sad!]
Og så var der 2 Sauer rifler som ejeren pludselig siger er solgt[Sad!]

Nu kan de brænde inde med deres gear...

--
mvh M@X.
Verdens første og eneste DRALF champion.
emil:max@dralf.dk
[IMG] http://photobucket.com/albums/v487/416ta..._Pokal.jpg [/IMG]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#6
Livet er for kort til useriøse sælgere....[Sad!]

VRØVL! Kun PIGER vil have magnum... ;-)

Favourite Quote: Vi løser ikke vore problemer ved at tænke på samme måde, som da vi skabte dem.....(Albert Einstein)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#7
Det er jo osse folk fra stade, Nogen rigtige store grosser, tror de sikkert selv [:p], men det er da totalt neder saadan noget...

--------------------------------------------------

Gad vide hvor mange Nazi'er min carbine har nakket? eller den er totalt jomfrulig
-------------------------------------------------

-HGHS-Corp-

Sako 75 - 30.06 m/ 6-25x56 Millett

Brno Mod.5 - 22lr m/ 4x32 VOMZ

F. Dumolin & CieLiege - 12/70 SBS.
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Fugufusu-Inc

Det er jo osse folk fra stade, Nogen rigtige store grosser, tror de sikkert selv [:p], men det er da totalt neder saadan noget...

--------------------------------------------------

Gad vide hvor mange Nazi'er min carbine har nakket? eller den er totalt jomfrulig



Hvad betyder dette "sms-sprog" oversat til dansk?

Mvh.

mphansen
mph@dralf.dk

De dumme er så sikre i deres sag, og de kloge så fulde af tvivl
Mvh.

mp
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by mphansen

Citat:quote:

Originally posted by Fugufusu-Inc

Det er jo osse folk fra stade, Nogen rigtige store grosser, tror de sikkert selv [:p], men det er da totalt neder saadan noget...

--------------------------------------------------

Gad vide hvor mange Nazi'er min carbine har nakket? eller den er totalt jomfrulig



Hvad betyder dette "sms-sprog" oversat til dansk?

Mvh.

mphansen
mph@dralf.dk

De dumme er sEsikre i deres sag, og de kloge sEfulde af tvivl



Det betyder at folk der laver saadan noget, er folk der tror de har "styr paa lortet", men som faktisk bare her "lort paa styrert" og ikke rigtig ved hvad de laver... det er det jeg mener...

Og det skal ikke tages som en provekation paa nogen maade

BTW- "stade" ---> staden. lage ikke lige maere til det, Og grunden til "aa" "ae" "oe" er fordi jeg sidder i japan PT

--------------------------------------------------

Gad vide hvor mange Nazi'er min carbine har nakket? eller den er totalt jomfrulig
-------------------------------------------------

-HGHS-Corp-

Sako 75 - 30.06 m/ 6-25x56 Millett

Brno Mod.5 - 22lr m/ 4x32 VOMZ

F. Dumolin & CieLiege - 12/70 SBS.
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)