Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tikka T3 varmint
#1
hej som jeg skrev for et stykke tid siden var jeg temmelig lun på en remington sps varmint. men efter en lille tur i bording er jeg helt over bevist om at det bliver en T3 varmint.det hjælper sku lidt at få grejet i hånden. er der nogen der kender lidt til den? den skulle jo skyde super præcis efter hvad jeg har læst mig lidt til. det var en 338win mag.de havde til at stå men jeg syntes lige den er kraftig nok jeg regner med det skal være en 300win mag.
Svar
#2
http://www.riffeljagt.com/forum/code/top...armint#top

search er din ven

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

Nu med 25X forstørrelse.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#3
Jeg har også en Tikka Varmint i 6,5 x 55 som skyder rigtig godt. Hvad vil du opnå med at skyde med en 300 win mag? det er jo da ikke et alm jagtfelt kaliber...

Citat:quote:

Originally posted by trier

hej som jeg skrev for et stykke tid siden var jeg temmelig lun på en remington sps varmint. men efter en lille tur i bording er jeg helt over bevist om at det bliver en T3 varmint.det hjælper sku lidt at få grejet i hånden. er der nogen der kender lidt til den? den skulle jo skyde super præcis efter hvad jeg har læst mig lidt til. det var en 338win mag.de havde til at stå men jeg syntes lige den er kraftig nok jeg regner med det skal være en 300win mag.



"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
#4
jeg havde en Tikka T3 Varmint ind til for nylig...det var i 6.5x55. Den måtte desværre ud ad skabet til fordel for en Ørn - DESVÆRRE! For dælan hvor skød den godt!!!

Hvis du skal bruge den til baneskydning vil jeg klart foretrække 6.5x55...rekylen er meget behagelig (og jeg er en rekylling!!!) 300WM er efter min mening kun til jagt på hjortevildt og lign på store afstande! Det samme gælder for 338WM...

Men fed fed riffel, som jeg godt kunne overveje at investere i igen engang :-)

J.
Svar
#5
er det model super varmint du har kikket på...[?]
den har jeg seriøst overvejet at købe, den er virkelig fed, med justerbar skæfte ryg og hele svineriet[Big Grin]

HVORFOR GÅ PÅ ARBEJDE.. NÅR MAN KAN GÅ PÅ JAGT
Heller 2 i dunken, end dunken i 2'eren
 



Svar
#6
ja det var en super varmint jeg havde i hånden jeg syntes også den var super lækker. ang. kaliber så har jeg jo sauer 202 i 243. så jeg syntes jo 300 win mag. ville passe godt ind til grisse basser og den tur til skotland jeg går og drømmer om. jeg havde også lige fat i en ørn der hed Z6i 2.5-15x56 med et genialt klik tårn syntes jeg i hvertfald men 20 af de lange er jo også en slags penge.
Svar
#7
Jeg er også interesseret i en T3 supervarmint men syntes der er langt imellem dem i butikkerne, er der mulighed for at shoppe dem online til en fordelagtig pris nogen steder? måske i en mere spændende kaliber en 6,5 og 308?
Svar
#8
Tikka: http://www.iversen-import.dk

Swarovski: http://www.clunycountrystore.co.uk - så får du ikke en Z6i'er billigere [Wink]

Jamo
Svar
#9
Jeg kan ikke se nogen T3 varmint eller super varmint på den side....
Svar
#10
Ingen udbydere??? Det tyder på der er potentiale for et nyt initiativ her.. Mon man skulle til at sælge tikkaer [8D]
Svar
#11
Ja gå du bare i gang, men du kommer ikke til at tjene penge på det[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

Så kommer alle skamkrejlerne og vil have varen 20%under din indkøbspris[xx(][xx(][xx(]

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#12
Citat:quote:

Jeg kan ikke se nogen T3 varmint eller super varmint på den side....


Kontakt ham!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)