Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
S&B 4-16x50 kliktårn
#1
hej er der nogen herinde der ved om der kan monteres kliktårne på sådan en fætter.og måske hvor og pris.
Svar
#2
Hmm har en s&b 4-16x50 pm2 med tårne, ekstra tårne mener jeg koster knap en tusse men om de passer på din kikkert ved jeg sørme ikke prøv sportingservices.co.uk de sælger tårnene og kan sikkert hjælpe

Mvh

Kelle
Svar
#3
PMII kliktårne passer ikke på den, men jeg forstår ikke helt spørgsmålet.............Schmidt & Bender 4-16 x 50 har da kliktårne????

[Image: sb4-16x50vi.jpg]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#4
Man skal bare klikke den forkerte vej [Wink]

[quote]Originally posted by ID

PMII kliktårne passer ikke på den, men jeg forstår ikke helt spørgsmålet.............Schmidt & Bender 4-16 x 50 har da kliktårne????

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
#5
Citat:quote:

*.Schmidt & Bender 4-16 x 50 har da kliktårne????


Nej ikke alle de ældre!

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#6
hej den hedder klassik 4-16x50 long range kan jeg se på kassen.jeg har købt den ny for ca et år siden den er jo magen til den der er lagt et billede ind af. også med paralax justering på siden men den mangler bare kliktårnene.
Svar
#7
Prøv at PM'me til Dr. Strangelove, han fik vist lavet noget med nogle kliktårne hos Schmidt & Bender for et par år siden.



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#8
det vil jo så sige at når man kan få den fra ny med kliktårne så kan de jo nok helt sikkert efter monteres på min. så må jeg jo bare have fundet ud af hvor?
Svar
#9
Klassik er ikke født med kliktårne, der er kun Precision Hunter modellerne, som har kliktårne som på PMI.

Jeg har for et år siden fået skiftet mit trådkors og eftermonteret kliktårn på min 4-16x50.

Det hele kostede 255 euro, med forsendelse og VAT.

Kikkerten blev;

Smurt
Renset
O-ringe skiftet
Alle dele kontrolleret
Trådkors skiftet
Tårn eftermonteret
Perallaxe testet og justeret
Kikkerten rekyltestet

Det er noget med, at det kostede 62 euro+VAT/ tårn man vil eftermontere.

De skrev, at det tog 8 uger, men kikkerten var tilbage på riffelen efter 6 uger.

Super service fra deres side, alt i alt.

Jeg skrev sammen med deres servicemedarbejder Sabine Brandt, dvs jeg kontaktede fabrikken direkte. De bad mig om at sende kikkerten til dem, sammen med en beskrivelse af.hvad jeg vil have lavet på kikkerten.

6 uger efter var kikkerten hjemme igen, sammen med faktura-en og deres konto-nr.

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)