Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagtfeltskydning
#21
Tak for en hyggelig dag,fint vejr og gode grill-pølser[:p] Er der et sted man kan se det endelige resultat,det kunne være sjovt at se hvor galt det gik....! Iøvrigt var jeg så uheldig at komme på et forfærdentligt ringe skydende hold-f.eks Gammeltoft,det er pinligt at gå rundt med en mand der skyder SÅ ringe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Nå ja,han skød 34 ti'ere og 2 ni'ere.....RESPEKT!)[:I][:I][:I][:I][Wink]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#22
Det var ikke så imponerende..... 348 ud af 500???

Jeg har altid sagt at han skal øve sig noget mere.

Buba

Så længe der er Blasere, er der underholdning.
WWW://bubajagt.dk
/Buba

Dubravko

Svar
#23
Nej ud af 350 og så med en 338 Lapua mean magnum...[Smile] Føj[Wink]

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#24
Citat:quote:

Originally posted by ULG

(Nå ja,han skød 34 ti'ere og 2 ni'ere.....RESPEKT!)[:I][:I][:I][:I][Wink]

Hilsen Ulrik



Brugte han alle 6 på bjørnen og ingen på lerduen? Så skal han trækkes 48 point på den bane [Big Grin][Wink]

Der gik rygter om en flok fynboer da vi kom hen til bane 6. Gad vide hvem der var.......[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

--
mvh M@X.
Boltlift - or bust...
[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#25
He he,

Herligt at møde alle gutterne og komme i gang med årets skydninger.

Håber vi mødes mange gange i løbet af året. Det er sku´så hyggeligt!

Første omgang med 308´eren havde jeg en ren forbier......
Så det blev kun til 335[Sad]
Nå WTF, det var første skydning med Barnard´en.
Præcisionen fejlede ihvertfald ikke noget på de resterende skud[^][Big Grin]

Ellers var det noget af en oplevelse at skyde med en udæmpet 338lap[Big Grin][Big Grin], men hvad, det gik jo hæderligt.

Er der forresten nogen der er i stand til at skaffe en resultatliste???

/Gammeltoft
Shoot low, they might be crawling !!!!
"Boltlift forever......"
/GT
www.hgfirearms.dk
Shoot low, they might be crawling !!!!
Hellere være en original, end en dyr  kopi[B)]
Svar
#26
Hej alle sammen, og tak for de store DRALF fremmøde til skydningen.
Og jeg ved ikke hvem af jer der havde taget det fine vejr med, men tak skal han havde.
Jeg arbejder på at få lagt et komplet resultat liste på nettet.
Hvad syntes i ellers om skydningen, det er jo andet år vi har den og vi vil jo stadig gerne blive bedre.

Håber vi ses en anden gang

MVH Bomba


Tikka 690LH lux 6,5x55 med Doctor 2,5-10x48
Tikka 695LH 9,3x62 med Doctor 1,5-6x42
Blaser F3 Links
Baikal MP-153 plastik
Syntes det er træls at våbenfabrikkerne ikke har opdaget at venstre er den rigtige side
MVH Bomba

Each Fall, as the air begins to feel crisp and the leaves start to change color, nature begins to prepare for the coming Winter.
There is a restlessness, as planning and preparation give way to anticipation.
For the waterfowl hunter, the time has come to hear those famous of words...Take'em
Svar
#27
Hej Bomba!
Godt "initiv" at reklamere her på VTF

Måtte lige bruge 2 skud på lerduen[xx(] og sluttede med 308 point
God dag og pølser![Big Grin]

Søren
"Once upon a time in the West"
Svar
#28
Jeg har netop fået at vide at førstepladsen gik til Sako, andenpladsen gik til Ex-cop og trediepladsen gik til Gammeltoft.

Holdkonkurencen blev vundet af Littlebear,Gammeltoft,ULG, Steen Nyland Jessen og undertegnede.

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#29
Citat:quote:

Originally posted by Bomba

Hej alle sammen, og tak for de store DRALF fremmøde til skydningen.
Og jeg ved ikke hvem af jer der havde taget det fine vejr med, men tak skal han havde.
Jeg arbejder på at få lagt et komplet resultat liste på nettet.
Hvad syntes i ellers om skydningen, det er jo andet år vi har den og vi vil jo stadig gerne blive bedre.

Håber vi ses en anden gang

MVH Bomba


Tikka 690LH lux 6,5x55 med Doctor 2,5-10x48
Tikka 695LH 9,3x62 med Doctor 1,5-6x42
Blaser F3 Links
Baikal MP-153 plastik
Syntes det er træls at våbenfabrikkerne ikke har opdaget at venstre er den rigtige side




Det gode vejr skyldes selvfølgelig en Christensen!! - Jesus Christensen[8D][8D]

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#30
Citat:quote:

Originally posted by Lani

Jeg har netop fået at vide at førstepladsen gik til Sako, andenpladsen gik til Ex-cop og trediepladsen gik til Gammeltoft.

Holdkonkurencen blev vundet af Littlebear,Gammeltoft,ULG, Steen Nyland Jessen og undertegnede.

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....



Tjahh, hvad kan man sige? DRALF styrer [8D] Tillykke til jer alle [Smile]

Mvh.
Lars/Great Dane

'Citat M@X' Udnævnt til "autonom bandit" af "jeg er ikke nærtagen" Blasergun

...So What - Jeg er udnævnt til skødehund af Miss Speedy Jegsnupperentudekikstil
Great Dane

Svar
#31
Citat:quote:

Hvad syntes i ellers om skydningen, det er jo andet år vi har den og vi vil jo stadig gerne blive bedre.



Hej Bomba,ja tak for initiativet med at annoncere her på VTF.[Smile]
Jeg syntes det var et godt arrangement,og nogle fine poster.Og så var det super at der INGEN ventetid var,nogen steder.Heller ikke ved pølse-disken[Wink] Eneste minus var at da vi var ude at markerer på bane 5 så lød det som om.at vi var temmeligt tæt på bane 6.... Efterfølgende blev der ikke skudt på bane 6 når der var markering på 5'eren,men vi hørte nogle imponernede "fløjt" da vi stod derude....[:0]

Tillykke til SAKO,Ex-Cop og GT.[Smile]

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#32
Hej Bomba

Også tak for en fin skydning herfra, det klappede bare. jeg er helt sikkert med til næste år. Personligt kunne jeg dog godt savne en post eller to med lidt længere afstande til målet så man rigtig kan få prøvet grænser af. I har jo afstandene derude på det fine terræn[Wink] Og måske lidt mere styr på lodtrækningen, det tog en evighed da rigtig mange var kørt hjem. Til Hoven skydningen trækker de lod på skyttenumrene allerede om morgenen så man får at vide når man kommer om man har vundet.

Mvh. Jakob
Mvh. Jakob

Svar
#33
Tak for en hyggelig dag, sjovt at møde jer igen.
Tillykke til Sako og til "team VTF" Flot skydning Gammeltoft !
Som Sako skrev var det eneste der lige manglede, lange skud !
Ikke fordi jeg personligt ville kunne ramme dem, men alligevel sjovt at skulle klikke lidt for at have chancen [Big Grin]

Hilsen Steen
Svar
#34
Citat:quote:

Originally posted by Just shot

Tak for en hyggelig dag, sjovt at møde jer igen.
Tillykke til Sako og til "team VTF" Flot skydning Gammeltoft !
Som Sako skrev var det eneste der lige manglede, lange skud !
Ikke fordi jeg personligt ville kunne ramme dem, men alligevel sjovt at skulle klikke lidt for at have chancen [Big Grin]

Hilsen Steen


Ja, en hammer god dag
Jeg vil nu gerne ha´ noget skydning fra rolator og så ikke over 25 m [^][^], så kan det være jeg kan ramme[V]
jeg vil træne på at blive bedre til næste år. Og til holdet - HUSK NU I HAR TAVSHEDSPLIGT[}Smile]

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#35
Ja det var en god dag , dejligt vejr nok lige lidt for varmt med alt det tøj på [Wink][Wink]. Men som Lani også skrev så er der nogen inkl. mig selv som hellere må få 1000 trænings skud som straf. Hv ad var det for noget med tavsheds pligt ,der var da ingen der faldt igennem på holdet [Big Grin][Big Grin][Wink][Wink]

Hvorfor drive med stående hunde når det kan gøres med Spaniels.
Nu også med 45/70.

Hilsen  Jan.
Nu med Ruhår
Nu også med 45/70.

Nu også med Bowtech Genaral 70#


Hilsen  Jan.
Svar
#36
Citat:quote:

Originally posted by Heym 300

Ja det var en god dag , dejligt vejr nok lige lidt for varmt med alt det tøj på [Wink][Wink]. Men som Lani også skrev så er der nogen inkl. mig selv som hellere må få 1000 trænings skud som straf. Hv ad var det for noget med tavsheds pligt ,der var da ingen der faldt igennem på holdet [Big Grin][Big Grin][Wink][Wink]

Hvorfor drive med stående hunde når det kan gøres med Spaniels.
Nu også med 45/70.

Hilsen  Jan.



Du kan da ikke have haft det varmt - du går jo i korte bukser hele året[}Smile][}Smile]

Penge er ikke noget værd før de bliver brugt!!
Svar
#37
[size=6][quote]Originally posted by Bomba

Hej alle sammen, og tak for de store DRALF fremmøde til skydningen.
Og jeg ved ikke hvem af jer der havde taget det fine vejr med, men tak skal han havde.
Jeg arbejder på at få lagt et komplet resultat liste på nettet.
Hvad syntes i ellers om skydningen, det er jo andet år vi har den og vi vil jo stadig gerne blive bedre.

Håber vi ses en anden gang

MVH Bomba[size=1]

Meget fint arrangement - ingen ventetid - hvilket kunne opstå ved markering af længere afstande end det der blev benyttet.

Resultatliste - hvor finder man den på nettet +?
mvh
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)