Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Havjagt ved Hvide Sande nu?
#1
Er der nogen der ved, omd er foregår noget havjagt ved hvide sande nu og fremt il d. 15/2?

Der må skyde havlitter, fløjlsand, sortand og edderfugle hanner indtil d. 15/2.

...skal i sommerhus med konen og lidt væk fra arbejdet- Kunne måske snige mig ud en enkelt dag..

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#2
det kommer an på om det er udnævnt til fuglebeskyttelses område, hvis ikke må man gerne [Smile]

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#3
Citat:quote:

Originally posted by ran

Er der nogen der ved, omd er foregår noget havjagt ved hvide sande nu og fremt il d. 15/2?

Der må skyde havlitter, fløjlsand, sortand og edderfugle hanner indtil d. 15/2.

...skal i sommerhus med konen og lidt væk fra arbejdet- Kunne måske snige mig ud en enkelt dag..

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)



Hej ran

Det har jeg godt nok aldrig hørt om.

Lovmæssigt ingen problemer, men man skal kikke langt efter fuglene på havet.

Men hvis du har riflen med, kan du komme med ud at regulere en mikkel eller 2 en morgen, hvis du har lyst og gider køre til Ringkøbing-området.

mvh
Korthår
Svar
#4
Citat:quote:

Originally posted by korthår

Citat:quote:

Originally posted by ran

Er der nogen der ved, omd er foregår noget havjagt ved hvide sande nu og fremt il d. 15/2?

Der må skyde havlitter, fløjlsand, sortand og edderfugle hanner indtil d. 15/2.

...skal i sommerhus med konen og lidt væk fra arbejdet- Kunne måske snige mig ud en enkelt dag..

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)



Hej ran

Det har jeg godt nok aldrig hørt om.

Lovmæssigt ingen problemer, men man skal kikke langt efter fuglene på havet.

Men hvis du har riflen med, kan du komme med ud at regulere en mikkel eller 2 en morgen, hvis du har lyst og gider køre til Ringkøbing-området.

mvh
Korthår



Hej Korthår

Det var da et fint tilbud..[Smile]
Du har PM.

vh Ran

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#5
hej ran
Der plejer ikke at være nogle der driver jagten der ude. har selv prøvet det en gang. vi måtte hen til nr-lyngvig fyr før der blev nogle fugle. der er en fredning rund om indsejlingen til hvide sande havn
mvh
kristian

Dø ved kølle
Dø ved kølle
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)