Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ny S&L model ????
#1
Nu var der jo nogen af de kære formænd, som før jul skrev at der kom en ny S&L model, og at de havde bestilt en...[Wink]
Og nu er jeg jo ikke nysgerrig - nej overhovedet ikke. Jeg er såmænd bare ved at revne af utålmodighed, og må altså vide om den er kommet????[:p][Smile]
Jeg har været inde på S&L´s hjemmeside uden større held, så derfor dette indlæg.
Hvis den er kommet så ville billeder, priser og andre slibrige detailjer være velkomment.

Asbjoern
------------------------------
Nu også med 338 win. mag......
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#2
Jeg har også hørt "rygtet" ude i byen... Og er også spændt til bristepunktet.....

________________________________________________________________________________________________
Den lykkelige ejer af: Browning 425 Waterfowl Special 12/76 og S&L DL97 6,5x55 og 9,3x62 pibe, og en Swarovski 3-12x50 på ryggen
________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#3
Kunne vi ikke få arangeret en fabriksrundvisning som der var for år tilbage.
Der kunne sikkert være en betydelig interesse for at se, hvad Danmarks førende våbenproducent går og pusler med pt.....

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
#4
Citat:quote:

Danmarks præmiere Schultz & Larsen Victory er landet!
Kom og se den smukkeste Schultz & Larsen lås nogensinde produceret.



Klippet fra http://www.vaabensmeden.dk/

Nu må de se at komme ud af busken, ovre på Møllen [Wink]

Mvh
[Image: Zoli1.jpg]

Nu med S&L [Big Grin]
Mvh


Svar
#5
Er der ikke noget om at de ikke ligefrem er kendte for at holde deres hjemmeside opdateret ?

Hilsen
Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Kenneth

Er der ikke noget om at de ikke ligefrem er kendte for at holde deres hjemmeside opdateret ?

Hilsen
Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv


Har du prøvet at være inde på den?[V]
Her er linket for god ordens skyld.
http://www.schultzlarsen.com/z_default.htm

Man skulle forvente, at et kvalitetsprodukt som S&L jo må siges at være, ville have en hjemmeside som bare var lige i øjet....[Smile]

Men de sælger jo alligevel, og min næste riffel bliver en S&L..[8D]

Asbjoern
------------------------------
Nu også med 338 win. mag......
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#7
Jeg var hos Våbensmeden igår - så og befamlede dyret - ganske lækkert[:o)] Desværre er jeg til klassisk skæfte form og slanke bund stykker (og indtil et par år siden også fast magasin)

Det er en yderst køn og funktionel riffel med renere linier en den "gamle". En formidabel låsegang, aftræk osv....men det skal jo også retfærdig gøre en ca. 20% merpris. Aftrækket udgør de første......19%[Big Grin]

S&L markedsføring er så minimal, at det er tæt på topmålet af overlegen arrogance.

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar
#8
Går model 97 så ud af produktion?

Asbjoern
------------------------------
Nu også med 338 win. mag......
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#9
Tjahhh... jeg har da set den[Wink]

Nu er det bare spændende, hvornår i "andre" får den at se[8D]

[IMG] http://i79.photobucket.com/albums/j149/B...re-1-1.jpg[/IMG] Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Rig eller fattig? Det er altid rart at have penge!
Svar
#10
Der er vist ikke andet for end at tage til Hubertushuset imorgen og se hvad de har....[Smile]

Asbjoern
------------------------------
Nu også med 338 win. mag......
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#11
Jeg har også pillet ved den.......[Wink] Ganske lækker skyder.

Hilsen Ulrik
Hilsen Ulrik
Svar
#12
Ha - I er håbløst bagud - der er 2 nye modeller

Victory og en ny model Classic med udskiftelige piber

Tag den !!

AB
Hellere dele en 1. plads end at blive nr. 2
Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by Ex Cop

Ha - I er håbløst bagud - der er 2 nye modeller

Victory og en ny model Classic med udskiftelige piber

Tag den !!

AB


Altså - er der ikke nogen som har nogle billeder, eller links til billeder![Sad!][Wink]

Asbjoern
------------------------------
Nu også med 338 win. mag......
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#14
nej det er stadig fabrikshemmeligheder der bliver afsløret her ;-)

LANI

Jeg gider ikke diskutere med folk der bruger argumenter....
Mvh.LANI



Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by THORLAK

Jeg var hos Våbensmeden igår - så og befamlede dyret - ganske lækkert[:o)] Desværre er jeg til klassisk skæfte form og slanke bund stykker (og indtil et par år siden også fast magasin)

Det er en yderst køn og funktionel riffel med renere linier en den "gamle". En formidabel låsegang, aftræk osv....men det skal jo også retfærdig gøre en ca. 20% merpris. Aftrækket udgør de første......19%[Big Grin]

S&L markedsføring er så minimal, at det er tæt på topmålet af overlegen arrogance.

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!



Hej Thorlak
Jeg er glad for at du synes om riflen. Men forklar mig lige hvori arrogancen i den manglende markedsføring ligger?
Er det arrogance at holde sig til det man er mindst dårlig til?, at skrue rifler sammen.
Er det et krav for ikke at være arrogant, at man spendere 20% af produktionsomkostningerne på at fyre anoncer af, og fylde folk med hjernevaskende salgsgas.

Jeg har altid været af den opfattelse at det var bedre at hælde indsatsen i at fremstille bedre rifler, end at fylde folk med gas om hvor fremragende de var, og så derefter skære og kappe på alt i produktionskvaliteten.

Jeg håber at de folk der køber disse rifler, lever uden salgsgassen, og virker som ambasadører for produktet, hvis de er glade for det. Det har da heldigvist været tilstrækkeligt indtil nu.

Det kunne være at man skulle indføre et nyt slogan
"Pure Rifle ----No Bullshit"

jbn
Svar
#16
"Pure bullshit - no rifle"...... duer ikke - det har da været Mortens slogan længe[}Smile][Wink][Big Grin]

--
mvh M@X.
DRALF - opfinder af den
originale -

[Image: wardwarf-1.jpg]
Hard work beats talent, when talent doesn't work hard.....

Mvh  M@X 2.1
Svar
#17
Når man nu kan købe rifler af private, foreninger og forretninger, kan man så også købe direkte af fabrikken??[8)]

Asbjoern
------------------------------
Nu også med 338 win. mag......
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#18
Citat:quote:

Originally posted by ignorant

Citat:quote:

Originally posted by THORLAK

Jeg var hos Våbensmeden igår - så og befamlede dyret - ganske lækkert[:o)] Desværre er jeg til klassisk skæfte form og slanke bund stykker (og indtil et par år siden også fast magasin)

Det er en yderst køn og funktionel riffel med renere linier en den "gamle". En formidabel låsegang, aftræk osv....men det skal jo også retfærdig gøre en ca. 20% merpris. Aftrækket udgør de første......19%[Big Grin]

S&L markedsføring er så minimal, at det er tæt på topmålet af overlegen arrogance.

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!



Hej Thorlak
Jeg er glad for at du synes om riflen. Men forklar mig lige hvori arrogancen i den manglende markedsføring ligger?
Er det arrogance at holde sig til det man er mindst dårlig til?, at skrue rifler sammen.
Er det et krav for ikke at være arrogant, at man spendere 20% af produktionsomkostningerne på at fyre anoncer af, og fylde folk med hjernevaskende salgsgas.

Jeg har altid været af den opfattelse at det var bedre at hælde indsatsen i at fremstille bedre rifler, end at fylde folk med gas om hvor fremragende de var, og så derefter skære og kappe på alt i produktionskvaliteten.

Jeg håber at de folk der køber disse rifler, lever uden salgsgassen, og virker som ambasadører for produktet, hvis de er glade for det. Det har da heldigvist været tilstrækkeligt indtil nu.

Det kunne være at man skulle indføre et nyt slogan
"Pure Rifle ----No Bullshit"

jbn



Jeg synes at det er meget prisværdigt at bruge pengene på at lave bedre rifler, men reklamer har vi da set fra S&L før fx var der da billeder af S&L i alle bladene dengang man kunne få et sæt med en Kahles på ryggen, så pas nu på at I ikke ender med et stort budget til brasso til pudsning af glorier.

Men brug da endeligt pengene på rifler, men se da om I ikke kan finde 5 minutter til at smide nogle billeder fx herinde i en tråd som denne. Billigere markedsføring får I næppe - og det råd skal være ganske gratis. Se det som et velment råd fra en der er begejstret over at så fine rifler fortsat produceres i Dk.
Mvh.

Yeti
Svar
#19
Til Ignorant.
Har du tænkt på muligheden at få hjælp (af den billige slags)??
Nu er der jo (også herinde) mange nørder der måske kunne være behjælpelige med at lave bare en absolut skrabet (men bedre end det der er) hjemmeside og måske vedligeholde den lidt...
"Belønningen" kunne måske være en "VIP-rundvisning for fem mand", "adgang til nogle specielle testskydninger" eller nogle "stumper" som der måske ikke koster lige så mange "regnskabsbefængte penge", som hvis vedkomne ikke selv kan bruge det måske kan "bortauktionere"...
Bare lige en ide..

Jeg er helt enig i at man helst skal lave det man er bedst til,men det udelukker jo ikke at man "lokker" andre til at lave noget af det andet..

________________________________________________________________________________________________
Den lykkelige ejer af: Browning 425 Waterfowl Special 12/76 og S&L DL97 6,5x55 og 9,3x62 pibe, og en Swarovski 3-12x50 på ryggen
________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#20
ignorant,

Arrogance, det må du selv slå op i en ordbog. Og jeg skal selvfølgelig ikke blande mig i din måde at drive forretning på, men det er da godt du kan få andre til at reklamere for dine våben på deres hjemmesider (og verbalt) i stedet for på din egen hjemmeside(som et minimum og med liste priser).

Mvh Thorlak

Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Correct first shot placement, the rest is bullshit!
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)