Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeg hoverer lige lidt......
#1
Nu er det ikke får at skabe lidt misundelse eller andet her på forummet, MEN jeg vil flygtigt nævne at jeg på Lørdag rejser til Gran Canaria i 14 dage[Big Grin]...... og gildet betaler svigerfar...[Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][Big Grin][^]

Eneste ulempe er at de skal med.[}Smile]
Men så er der jo nogen til at kigge efter alle mine børn når jeg viser tiger-skindet frem....[Smile]

Og nu skal i endelig ikke ønske god rejse - endelig ikke - det ville være alt for meget - og ih altså - det forestiller jeg mig overhovedet ikke......[Big Grin][8D]

Vil i høre mere....[8)]

Asbjoern
------------------------------
Nu også med 338 win. mag......
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#2
skulle det lykkes for dig at smutte. Så kan harleys bar i shoppingcenter Puerto Rico varmt anbefales. Og er i til 1000g t- bone steaks så er El Toro samme sted super duper og til næsten ingen penge[^]Fisketure kan anbefales med white striker, havnen Puerto Rico. Han er Dansker. Nej misundelig mig? næ[}Smile][}Smile][}Smile][}Smile][Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#3
Hvad skal du jage ?
[Wink]

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar
#4
Er Gran Canaria og Puerto Rico ikke to forskellige steder???
Hogmeister
Hogmeister
Svar
#5
Kan du have en rigtig god og forhåbentlig solrig ferie Asbjoern [Smile]

Pyt med svigerne[Wink] Dem hægter du da bare af i nærmeste gadekryds, med konen ved hånden.(Bare sig at i troede de var lige i hælene på jer, da i skyndte jer over vejen før bussen kom [Wink][Big Grin])

Og misundelig? Næh, slet ikke. Hvis du havde skullet på jagt, såh.....[Wink]

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#6
Go' tur!

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#7
håber da du allerede savner os[:o)]

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by STROM

håber da du allerede savner os[:o)]

mvh
Strom, naturgænger



Næppe[Wink] men god tur

Det der naturgænger hvad er nu det for noget ?

VH Søren

PS det blev endnu en rem 700 i 308 med 26", så nu skal vi lige snakke lidt om banetid Hr. Strøm.

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Er Gran Canaria og Puerto Rico ikke to forskellige steder???
Hogmeister



Puerto Rico er en by på Gran Canaria - jeg var på et ligende arrangement sidste år, og det er da meget hyggeligt, men lidt for varmt efter min smag.
Mvh.

Yeti
Svar
#10
Osse en god tur herfra.....Ham svigerfaderen.... han er da en flink fyr.

Svar
#11
Citat:quote:

Originally posted by prethom

skulle det lykkes for dig at smutte. Så kan harleys bar i shoppingcenter Puerto Rico varmt anbefales. Og er i til 1000g t- bone steaks så er El Toro samme sted super duper og til næsten ingen penge[^]Fisketure kan anbefales med white striker, havnen Puerto Rico. Han er Dansker. Nej misundelig mig? næ[}Smile][}Smile][}Smile][}Smile][Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]



Hej Prethom

Vi skal faktisk bo i Puerto Rico og jeg har kigget lidt på en "big game fishing", så din anbefaling mht. fisketur og 1000 grams T-bone er bare lige i øjet..[:p][Smile]

Ja svigerfar er go´ nok. Det er faktisk 3. år i træk han laver det nummer for, som han siger, så har vi jo ikke brug for pengene når de engang stiller de berømte træsko. Og så får de oplevet deres børnebørn på en helt anden måde.
Sidste år var det Rhodos i 2 uger, og forrige år var det Azoerne i 2 uger...[Big Grin][Big Grin][Big Grin][8D]

Ps. Jeg tør ikke sige til konen eller svigermekanikkerne at de penge jeg spare på sådan en tur, går ubeskåret til en jagtrejse eller to...[Wink][Wink][8D]

Asbjoern
------------------------------
Nu også med 338 win. mag......
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#12
Ps. Jeg tør ikke sige til konen eller svigermekanikkerne at de penge jeg spare på sådan en tur, går ubeskåret til en jagtrejse eller to...

Slubbert!!

Svar
#13
Citat:quote:

Originally posted by marcus

Ps. Jeg tør ikke sige til konen eller svigermekanikkerne at de penge jeg spare på sådan en tur, går ubeskåret til en jagtrejse eller to...

Slubbert!!


"Slubbet" - mig..[?][?]

Overhovedet ikke! Der er såmænd tale om almindelig sund fornuft i samme stil som der er noget der hedder kvindelist....[^][^]

Hvor mange rifler, kikkerter og jagtrejser havde vi hvis vi fortalte alt om priser osv. og vær nu helt ærlige...[8)][8)][8D]

Asbjoern
------------------------------
Nu også med 338 win. mag......
Asbjoern
------------------------------
Tikka M695, 6,5 "træls"
Sako 75 Stainless, "Dirty old six"
Svar
#14
[:I] tjae....jooooeee....æhhem......det kan da forresten godt være...når nu jeg liiige tænker mig om[Wink]

Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by hogmeister

Er Gran Canaria og Puerto Rico ikke to forskellige steder???
Hogmeister


Nope... den alle er Prethom's ferie landet...home away from home..[Big Grin][Big Grin][Big Grin]

http://www.andersencharters.com
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#16
Det der naturgænger hvad er nu det for noget ?
howdy Harley skytte,
det er én, der ikke har fattet det at være jæger.
dvs at han kan finde på at gå i naturen med en riffel uden at lave huller i alt jagtbart han ser[:I]
evt bare glæde sig over synet af et stykke vildt (eller flere[:p])

mvh
Strom, naturgænger
mvh
Strom, naturgænger
Svar
#17
Citat:quote:

Originally posted by STROM

Det der naturgænger hvad er nu det for noget ?
howdy Harley skytte,
det er én, der ikke har fattet det at være jæger.
dvs at han kan finde på at gå i naturen med en riffel uden at lave huller i alt jagtbart han ser[:I]
evt bare glæde sig over synet af et stykke vildt (eller flere[:p])

mvh
Strom, naturgænger



det er lige som at kigge på en bankbog og tænke over havd det kan blive til[Wink]

VH Søren

Big Green for ever
Ifølge rygtet certificeret VIP kunde i Harlev
Svar
#18
Tjah, jeg er lige blevet inviteret på 14 dage til 'Gypten, bade/daseferie, med all inclusive.

Der findes kun 2 slags tosser, dem der byder og dem der siger nej ...

Havde det været en jagtrejse, så havde jeg også sagt ja [Wink]

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Det skud der ikke er skudt, har ingen fortrudt ...
K&B Claxel Wink




Svar
#19
tja jeg er lige blevet inviteret på arbejde igen, men god jagt herfra[8D][8D]

Man må begrænse sig, det er betingelsen for al nydelse."
søren kierkegaard.
http://www.munthes.dk - gir størst velvær
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)