Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Læder jagttøj...
#1
Er der en der kan hjælpe mig med et tips om, hvor man kan købe læder bukser.
Gerne en slagt overalls med seler, således de dækker godt op om lænnen.
På forhånd tak for hjælpen

Flyttet af Kima
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Dankon

Er der en der kan hjælpe mig med et tips om, hvor man kan købe læder bukser.
Gerne en slagt overalls med seler, således de dækker godt op om lænnen.
På forhånd tak for hjælpen

Flyttet af Kima



Hejsa

Jeg bruger selv læderbukser fra Härkila som kan fås i de fleste jagtbutikker. Mine er købt i Hubertushuset i Ringsted.
Det er ikke overalls men de har et forhøjet stykke bagpå der dækker lænden godt.

Jimmy
Svar
#3
Det samme her... Og de "tilhørende" seler er gode brede..
Mine er i en brun farve der ved indkøbet var ala ruskind i udsenet, men efter de har fået fedt, er de blevet væsenligt mere blanke (så kan man lide det eller ej[xx(])..
Men en super buks..

________________________________________________________________________________________________
Den lykkelige ejer af: Browning 425 Waterfowl Special 12/76 og S&L DL97 6,5x55 og 9,3x62 pibe, og en Swarovski 3-12x50 på ryggen
________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#4
hej dankon og velkommen til.
jeg går selv på jagt i læderbukser fra http://www.lederweiss.de/
de er af overbevisende kvalitet. men også dobbelt så dyre som
harkilas. skindet er meget tykt og stadig meget blødt.
jeg kan anbefale bukser fra dem.
[Image: ansitzbekleidung_r34_c27.gif]
mvh aleksander

Born to HUNT forced to work
Born to HUNT forced to work
Svar
#5
Jeg har et par Huntleys, også med forhøjet lændestykke bagpå. Foer i hele benlængden, hvilket gør det lettere at få dem af og på, når man har lange underhylere på. Mine var også som ruskind, men efter en gang imprægnerings fedt og en efterfølgende aftørring med en blød klud, blev de også halvblanke. Har stået i vand til knæene i en å, uden at få så meget som en dråbe vand indenbords, med pürchstøvler på. Havde dem med til Tyskland i december, og bagefter i Sverige i frostgrader, og frøs ikke det mindste. Og så er de afprøvet henover efterårets jagter, i div pløjemarker osv. Super bukser, og bløde i skindet, som jeg er meget glad for. Og nemme at rengøre igen. Normalpris 1450 kr, men jeg fik dem på tilbud til 750 kr i vores lokale jagtbiks [Smile]

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#6
Var i Korsholm i torsdags. Der havde de nogle få modeller/størrelser i deres restsalg på overetagen til halv pris..
Et kig værd, hvis du er i nærheden.

.....nu også ejer af en pumpehagler :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
.....ualmindelig velinformeret i forhold til min alder ... :-)

Favourite Quote: En humlebi ved ikke, at den ikke kan flyve......Gå ud på terrassen og vift med armene...hvis du letter må du være uvidende ;-)
Svar
#7
kr.o.skov i bording kører halv pris på mange forskellige slags lædder bukser. prøv at ring til dem

mvh.raz
mvh.raz
Svar
#8
Hej alle I dejlige venner.
Tak for Jeres svar, og jeg har fået tipsene i den rigtige retning...
Må jeg så afsløre, at det var en god ven der er ivrig jæger der ledte mig på vej... Det jeg skal bruge bukserne til, er - og hold nu fast i geværet - når jeg og fruen kører rundt i en gammel åben veteranbil!
Men så vil jeg tænke på Jer, ligesom jeg er stor nyder af det vildt der falder på mit køkkenbord.
Tak skal I have!
Stefan G. Rasmussen (kendt for noget med en flyver)
Svar
#9
http://www.berlingske.dk/article/2005072...107240032/
respekt

mvh.raz
mvh.raz
Svar
#10
Vi er simpelthen bare så flinke herinde [Wink]

Hilsen
Kenneth

-------------------------------------------
CTRL-Z virker desværre ikke i det virkelige liv
-----------------------------------------------------------
Jeg vil bekæmpe din mening, men dø for din ret til at have den
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)