Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
www.keiriversafari.dk
#1
Så blev danske udgave færdig og er lagt ud på nettet.. [Smile]

Står en jagtrejse til Sydafrika på ønskelisten, så skulle man kigge nærmere på .:

http://www.keiriversafari.dk

- her finder du også Andrew Rentons engelske side med div. kontaktoplysninger.
Priser, tider, jagtform, etc etc aftaler du selv direkte med din PH.

For råd, tips, hjælp til våbenpapier etc - kan du kontakte de 2 som er anført på hjemmesiden..[Wink]

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar
#2
Kode:
krydskytter, som kommer fra den side der ligger ind mod den lokale bebyggelse


Jeg er helt fascineret, er der mulighed for at skyde et par kryddere til aften kaffen.
Svar
#3
Spændende. Det er selvfølgelig vigtigere at løfterne indfries end at teksten er fejlfri, men mindst 10 stavefejl på forsiden af en lille hjemmeside, der skal sælge, er måske lige i overkanten [Wink]
Mvh Walnut
Svar
#4
1. ..tja selvom man kunne få lyst til en af de lokale..(altså skyde).. så ville det nok ikke falde i helt god jord..

2. En politiker i "medvind" udtalte engang.: "Fattig er det fjols, der kun kan stave til et ord, på en måde"

Hvis ovennævnte dog giver anledning til komplet misforståelse af tekstens indhold eller lign, så er man naturligvis velkommmen til at tage kontakt, ..hvis det nu skulle være tilfældet, så burde man nok allerede på nuværende tidspunkt overveje, om man burde rejse altfor langt væk hjemmefra..

Og så er den gnu gnubbet færdig [Wink]

Ydmygst...DIB

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"

"Uanset hvad jeg foretager mig..ville jeg hellere sidde i min Anas Acuta eller være afsted med min riffel"
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)