Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ATN-3-9x55-professional
#1
Hejsa
Er der nogen der har erfaring med ovenstående kikkert, det lyder jo faktisk billigt [Wink] med ballistisk tårn og lys,
men jeg er jo også godt klar over at man får hvad man betaler for, og det er selvfølgelig ingen Swarovski, men derfor er det jo altid godt at høre andres meninger og erfaring[Smile][Smile]

http://www.swfa.com/p-10524-atn-3-9x55-p...scope.aspx

mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
Svar
#2
Den ser dejligt kompakt ud - næsten så kompakt at det er svært at finde plads på røret til forreste montagering.

Jeg kender ikke denne specifikke kikkert, men min erfaring er at hvis man skal have en billigere kikkert, hvor man føler man får noget for pengene, så skal man vælge en uden alle "tillægsydelserne" (lys, høje tårne, overliggende knastaksler mv). Min erfaringer er at jo mere gejl der er på en billig kikkert, des mindre arbejde er der lagt i at lave ordentlige glas i den - og det er i sidste ende glassene der afgører (for mig i hvert fald) hvor glad man bliver for en kikkert. Jeg har haft flere af de billige udstyrsstykker og de er alle byttet for bedre og mere enkle kikkerter i dag.

Jeg vil 10 gange hellere købe en billig Leupold/Bushnell end en "topmodel" fra et af de mere tvivlsomme firmaer.
Stort knald = stort smil :-D
Svar
#3
Citat:quote:

Jeg vil 10 gange hellere købe en billig Leupold/Bushnell end en "topmodel" fra et af de mere tvivlsomme firmaer.


Ja Cnrstn det ser ud til at du har ret, efter flittig surfen fandt jeg faktisk en ranking på et amerikansk forum og det ser ikke ud til at ATN får de helt store roser med på vejen, og prisen matcher jo fuldt ud en Leupold dog uden lys, høje tårne, overliggende knastaksler mv [Big Grin][Big Grin][Big Grin]
Så jeg holder mig bare til min gode gamle Swarovski uden horn og bjælder

link :http://www.opticstalk.com/forum_posts.asp?TID=7452&KW=scope+scale

mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
mvh Ejvind

Alting er let, bare man kan det
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)