Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nostalgi den tyske kaiser jagt!
#1
Her er lidt så men kan trække lidt på smilbåndene!
Dybt nostalgisk![Smile]
Tja de gamle dage!suk.[Big Grin]

Læg mærke til kaiseren er ene hånds skytte!P.g.a handikap.

http://www.youtube.com/watch?v=veQ2MRtZ-...re=related

Lille

The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."
[Image: 1892659.gif]
Hilsen Lille

Svar
#2
Fine gamle klip!

At slippe svinene direkte ud af fangefoldene i retning af skytterne er nok det nærmeste vi kommer på "ramme-garanti" på en drivjagt.

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Jeg vil da opfordere andre til sætte den slags klip ind eller links!
Jeg syns de er vældig sjovt at se den slags!

Lille

The Blaser R-93 is nothing more than an overcomplicated piece of expensive junk. Owners of this glorified toy think it’s a rifle."
[Image: 1892659.gif]
Hilsen Lille

Svar
#4
Ja - jeg elsker også de gamle billeder/film. (Jeg er i gang med en hel artikelserie i Jagt, Vildt & Våben baseret på historiske jagtfotos)

Jeg har lige købt en tysk stumfilm fra 30'erne på 3 ruller mrk: "Eine lustige Jagd". Jeg skal have fundet nogen der kan digitalisere dem - selvom jeg ingen anelse har om, hvad de indeholder (Det er nok for meget at håbe på topløse scener)

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#5
Jagt er nok et lidt for vovet udtryk i denne sammenhæng.

Men de har da sikkert hygget sig

K&B Clax [Wink]

[Image: hunt-an3.gif]

Det er bedre at være kompleks, end at lide af dem ...

Det skud der ikke er skudt, har ingen fortrudt ...
K&B Claxel Wink




Svar
#6
Meget TEATRALSK [Big Grin] Har der ikke forvildet sig et enkelt "nips" ind i den meget mandsprægede propaganda film [Big Grin]
Underlægningsmusikken er et helt kapitel for sig [B)]
Walnut
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)