Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jeg skal til 40 års fødselsdag
#1
Min svigerinde bliver 40 år og jeg skal derfor til fest på næste lørdag.
De tog rø..n på mig, på min 40 års fødselsdag, i form af en masse sjove ting og sager.
Så nu vil jeg gerne gøre gengæld. [}Smile][}Smile][}Smile]
Nogen, der har forslag til sjove ting på sådan en fødselsdag ?

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#2
Citat:quote:

Originally posted by Rex

Min svigerinde bliver 40 år og jeg skal derfor til fest på næste lørdag.
De tog rø..n på mig, på min 40 års fødselsdag, i form af en masse sjove ting og sager.
Så nu vil jeg gerne gøre gengæld. [}Smile][}Smile][}Smile]
Nogen, der har forslag til sjove ting på sådan en fødselsdag ?

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"



Hej Rex.
Mon ikke Farmor kan byde (tilpas grovkornet [8D]) ind på den her [Big Grin]
Mvh Walnut
Svar
#3
Eftersom du har en uge endnu, kan du lade ulykkerne regne ned over dem.

Her er et par forslag..

Tæppebomb hendes postkasse, jeg giver dig her to versioner, men i samme skala. Hvis du googler ordene gratis ting, kommer du til hjemmesider med med firmaer der sender gratis kataloger og alt muligt andet skrammel. Jeg har gjort det med Gammeltoft, hvor han begyndte at modtage et hav af reklamer for diverse baby og børneudstyr. Desværre ville Pampers ikke sende gratis voksenbleer [Big Grin] men den kan udbygges til uhyggelig skala.

Du kan også lave den version blot med myndigheder som 'afsender', hvor feks. du sender breve fra hendes kommune om at hendes ejendom skal besigtiges da de mener at 'den nye motorvej' skal ligge lige i hendes have, eller Skat indkalder hende til torskegilde. Vigtigst er det at hun dagligt oplever nye 'ulykker' og særligt breve fra myndighederne har effekt, da de fleste ikke sætter tvivl ved den slags autoriteter.

Hvis du vælger den med myndighederne, er du nødt til at gøre den så grov så enhver kan grine af den bagefter, og husk aldrig at opkræve dem for penge.

Husk så at holde en lille tale, og afslør dit forehavende i ugen op til...

Mvh.
Lars/Great Dane

Exclusive member of team X-member of ***
Great Dane

Svar
#4
Du kan finde alle de ting frem som hun går rundt og laver. Både arbejdsmæssigt og i fritiden, og lav en liste med lige fra børste tænder, støvsuge og til at spise middag. Stil hende bag et bord foran alle gæsterne og plant hendes hænder i et par støvler. Der er en der skal stå bag ved hende og have sine arme ud under hendes og skal agere hendes arme. Så mens en læser hendes hverdag op ( gerne vildt overdrevet) skal vedkommende bag hende gøre tingene på hende. Forestil dig hvordan hun ser ud efter at have fået børstet tænder og blevet madet af en anden. Husk at hun skal have en lang frakke på og få to til at holde et lagen imellem dem, så man ikke kan se den anden person. Det er hyle skægt [Big Grin]

mvh Don Bums

[Image: snipertarget.jpg]
mvh Don Bums

Svar
#5
Hej Rex

Min bedste veninde i denne verden, blev 50 i november, og hendes unger havde lavet en tipskupon vi allesammen fik udleveret som det første, da vi gik til bords.

Et par af spørgsmålene kan jeg huske, og ellers så får jeg fat i min veninde, for hun har den selvfølgelig endnu.

Et eksempel:

Tror du J. er god til Blow-job? (ja, ja, rolig nu gutter [Wink], for hun skulle selvfølgelig puste en ballon op på tid)
Tror du J. sluger klatten? (her fik hun en Toms skildpadde, og "klatten" var da indholdet) Og vi skulle svare hhv. JA, Nej el. Ved ikke.

Og 11 spørgsmål mere på samme underforståede, småsjofle facon, som forårsagede mange smørede grin, og fniseri mens vi udfyldte vores tipskuponer. Og J. sad og blev mere og mere rød i kinderne, for hun var ikke i tvivl om at hun fik lak.

Først da vi nåede til kaffen, blev tipskuponerne chekket: Den ældste datter læste de enkelte spørgsmål op, satte sin mor på opgaven, og så kunne vi selv kontrolere om vi havde svaret rigtigt.
Der var så en æske chokoladekringler til 13, 12 og 11 rigtige. Og lad det være sagt med det samme: Vi morede os kongeligt mens vi udfyldte, og det gik helt amok med morskaben da J. skulle efterprøve samtlige spørgsmål.
Så hvis din svigerinde ikke er sippet, så vil jeg godt spørge min veninde om jeg må låne tipskuponen. Med mindre du selv har fået nogle ideer til hvad din søster skal "udsættes" for af kærlige drillerier.

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#6
Citat:quote:

Originally posted by Farmor

Hej Rex

Min bedste veninde i denne verden, blev 50 i november, og hendes unger havde lavet en tipskupon vi allesammen fik udleveret som det første, da vi gik til bords.

Et par af spørgsmålene kan jeg huske, og ellers så får jeg fat i min veninde, for hun har den selvfølgelig endnu.

Et eksempel:

Tror du J. er god til Blow-job? (ja, ja, rolig nu gutter [Wink], for hun skulle selvfølgelig puste en ballon op på tid)
Tror du J. sluger klatten? (her fik hun en Toms skildpadde, og "klatten" var da indholdet) Og vi skulle svare hhv. JA, Nej el. Ved ikke.

Og 11 spørgsmål mere på samme underforståede, småsjofle facon, som forårsagede mange smørede grin, og fniseri mens vi udfyldte vores tipskuponer. Og J. sad og blev mere og mere rød i kinderne, for hun var ikke i tvivl om at hun fik lak.

Først da vi nåede til kaffen, blev tipskuponerne chekket: Den ældste datter læste de enkelte spørgsmål op, satte sin mor på opgaven, og så kunne vi selv kontrolere om vi havde svaret rigtigt.
Der var så en æske chokoladekringler til 13, 12 og 11 rigtige. Og lad det være sagt med det samme: Vi morede os kongeligt mens vi udfyldte, og det gik helt amok med morskaben da J. skulle efterprøve samtlige spørgsmål.
Så hvis din søster ikke er sippet, så vil jeg godt spørge min veninde om jeg må låne tipskuponen. Med mindre du selv har fået nogle ideer til hvad din søster skal "udsættes" for af kærlige drillerier.

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.



Den er jeg sikker på at jeg godt vil have en kopi af [Big Grin]

Mvh.
Lars/Great Dane

Exclusive member of team X-member of ***
Great Dane

Svar
#7
@G.D. hvordan kunne jeg dog undgå selv at få den tanke, at det her lige ville være noget for dig? [Wink][Big Grin][Big Grin]
(Arhj, nu skal jeg nok være sød [^][:I])

Jeg skal nok give dig et eksemplar [Wink][Smile]

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#8
hej farmor
den vil jeg også ha en kopi af
min kærste bliver 40 senere på året

[Image: Unavngivet1.jpg]
hmm, skal der være klumper i en prut????



livet er ikke så slemt endda, hvis man overvejer hvad alternativet er

SÅ SMIL DOG!!  Tongue

Nu med et par glasøjne.  Cool
Svar
#9
@Mik the Boss:
Deal [Smile] Som tak for en stribe gode og opmuntrende vitser, da jeg var indlagt [Big Grin][Big Grin]

Og i får dem selvfølgelig på PM, så i kan holde indholdet for jer selv, i tilfælde af små nysgerige øjne [Wink]

Og næh det gjorde i så ikke, men skynd jer at kigge i jeres mail. For den vil ikke sende med PM [V] Skal andre have et eksemplar, så må i ryste op med en mailadresse [Wink]

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#10
Takker for alle de gode forslag.
De er desværre bare alle brugt før til familiefødselsdage hos os [V]

[Image: store.jpg] "Hvis du ikke kan få dem store nok"
Mvh. Rex / Guns & Powder
Svar
#11
den tips kopon kunne jeg også bruge et eksp. af[Big Grin]

Hatting er min våbenguru

Nu også Olie-Sheik
Hatting er min våbenguru

Nu også Olie-Sheik
Svar
#12
Hej Lynge

Du har fået mail [Wink]

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#13
Den er jo også altid gangbar at indsætte nogle biletter til salg på dba el. qxl med auktionsdag på dagen, hvor folk kan ringe, også så selvfølgelig til den "rigtige" pris så rigtig mange ringer... Jeg satte engang lærlingens kærligste eje til salg (i form af en motorcykel) og satte prisen til ca. ½ pris... Der var eddermame knald på hans mobilos et par dage.. Efterfølgende skal så også med at jeg så dag kørte strækningen Kbh. til Roskilde i myldertidstrafikken med et skilt bag på bilen, med Britney Spears biletter til salg (det var dengang hus solgte)... Men nu kan hævn jo kun belønnes med mere hævn, så jeg skar en pap reklame fra netto til og monterede på hans firmaslæde (så der med samme farver som normalt bare stod netto), dem kørte han med et par dage til han blev stoppet at en mc'betjent, der dog lod ham køre (men han var efter sigende rimelig svær at overbevise om at det ikke var lærlingen selv der havde lavet dem...)....

Ellers er der jo også mulighed for at lave en festsang på en "krænkende" melodi.. Var engang til en 30 års føds'dag hos en kammi (der er glødende venstremand) og der havde hans kones fætter fået lavet festsangen til "når jeg ser et rødt flag smælde"... Den blev der også grinet af..

________________________________________________________________________________________________
A house without a rifle is just a house..
________________________________________________________________________________________________

A house without a rifle is just a house..
Svar
#14
Hej Farmor

Jeg vil også gerne have en kopi.. hvis du ikke kan pm'e så på randi@moslund.com
Svar
#15
Hej qeqqer og velkommen til [Smile]

Du får en mail [Wink]

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#16
Hej Farmor. Den lyder med tipskuponen lyder rigtig sjov. orker du at sende endnu en mail?

mvh. goodmenhunt

RB
Svar
#17
@goodmenhunt, du har mail [Smile]

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#18
hejsa farmor
en kanon sjov ide til en tipskupon
kan du maile et eksemplar til mig
på forhånd tusind tak.

mail adr: glenn@wiebenson.dk

m.v.h.

Glenn

Min bedste veninde i denne verden, blev 50 i november, og hendes unger havde lavet en tipskupon vi allesammen fik udleveret som det første, da vi gik til bords.

Et par af spørgsmålene kan jeg huske, og ellers så får jeg fat i min veninde, for hun har den selvfølgelig endnu.

Et eksempel:

Tror du J. er god til Blow-job? (ja, ja, rolig nu gutter [Wink], for hun skulle selvfølgelig puste en ballon op på tid)
Tror du J. sluger klatten? (her fik hun en Toms skildpadde, og "klatten" var da indholdet) Og vi skulle svare hhv. JA, Nej el. Ved ikke.

Og 11 spørgsmål mere på samme underforståede, småsjofle facon, som forårsagede mange smørede grin, og fniseri mens vi udfyldte vores tipskuponer. Og J. sad og blev mere og mere rød i kinderne, for hun var ikke i tvivl om at hun fik lak.

Først da vi nåede til kaffen, blev tipskuponerne chekket: Den ældste datter læste de enkelte spørgsmål op, satte sin mor på opgaven, og så kunne vi selv kontrolere om vi havde svaret rigtigt.
Der var så en æske chokoladekringler til 13, 12 og 11 rigtige. Og lad det være sagt med det samme: Vi morede os kongeligt mens vi udfyldte, og det gik helt amok med morskaben da J. skulle efterprøve samtlige spørgsmål.
Så hvis din svigerinde ikke er sippet, så vil jeg godt spørge min veninde om jeg må låne tipskuponen. Med mindre du selv har fået nogle ideer til hvad din søster skal "udsættes" for af kærlige drillerier.

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
[/quote]
Svar
#19
Glenn du får en mail [Smile]

Mvh Farmor

[Image: sulejma.jpg][Image: ajbutton.gif]

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.

Jagt! Ikke bare en hobby, men en livsstil.
Svar
#20
@farmor gider du (igen) ????

Michael

skovarbejder af guds nåde
Michael

skovarbejder af guds nåde
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)