Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jagt i England , Skotland, Irland.
#1
Jeg har fået hold i en der sælger jagter i England Skotland Irland til fornuftige priser . Er der nogle der kunne tænke sig det send mig en pm.
Eks.
Bukkejagt England
Jagtperiode: 1. april til 31. oktober. Bedste periode april - maj og igen sidst i juli til anden uge i august – brunsten.
Jagtdistrikt: Yeovil, Bath, Gloucester, Dorset, Wiltshire, Somerset, Oxfordshire, Salisbury.
Jagtform: 1:1 el 2:1 – stalking eller high seat. Jagtform vil blive oplyst i tilbud.
Antal jæger pr. gang: max 4 stk.
Jagtrevir: Vores guide råder over utrolige mange ha. god råvildt jagt at nævne hvor mange er umuligt, forhør om de forskellige revirer.
Flere områder er fint egnet til evt. at tage en ledsager med.
Man kan forvente at jagt på – landbrugsarealer, varieret skov, ved remisser, levende hegn, enge, moser alle med en biotop som giver
optimale betingelser for vildtet.
Ved jagt 2.1 vil en jæger følges med stalkeren og en sidde i high seat, men kan bytte som man vil. Begge jæger vil være på jagt.
Det er lidt forskelligt fra revir til revir om de kan tilbyde 1.1 el. 2.1—forhør om de forskellige muligheder.
Vi kan arrangere alle former for bukkejagt, lige fra jagt tur efter små afskuds bukke til jagt på medalje trofæer.
Ring/skriv til os med jeres ønske og vi kan sikkert hjælpe.
Priseksempel:
4 dages ophold på B/B incl. morgenmad
3 dages jagt. 1:1 el. 1:2 – 6 outings
Firearms – som vi ansøger for jer
Transport i forbindelse med jagt.
Der skydes efter prisliste.
Pris - £ 715 pr. jæger
Ikke incl:
Transport til England og evt. leje af bil.
Trofæafgift
Mad og drikke
Drikke penge til stalker
Rensning samt klargøring af trofæer – aftal pris med stalker
Priser kan variere fra revir til revir – men er en god guide.
Trofæafgift afregnes og betales direkte med stalker inden afrejse
Trofæafgiften beregnes på grundlag af afkogte og rengjorte trofæer, der vejes med overkæbe, hvorefter der fratrækkes 90 g fra total vægt.
Vejningen finder sted 24 timer efter afkogning om muligt.
Pris på afkogning og rengøring af trofæ aftales med stalker.

Trofæafgift - 2009
0 - 199 g £ 80
200 - 249 g £135
250 – 299 g £200
300 – 349 g £345
350 – 399 g £475
400 – 449 g £625
450 – 499 g £765
500 gram £850 + £6.50 pr. gram over 500 g

Formidler . Allan Sønderholm. Tlf. 22791444.

Og meget mere . Vil man skyde store Hjorte så er det også en mulighed til rimelige priser.
Svar
#2
Hej Allan,

Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om et par ting, men jeg kan ikke sende dig pm'er, måske dit pm system ikke er aktiveret.
Svar
#3
Hej,

Jeg synes også det ser interessant ud - men er dette ikke en reklame??? - Hører den så hjemme hér?

Jeg synes det er fint at vi får gode tilbud, men hører de så ikke hjemm under en anden fane?

Mvh.
Jens

It's not the caliber of the rifle that matters,

It's the caliber of the man behind it.
It's not the caliber of the rifle that matters,

It's the caliber of the man behind it.
Svar
#4
Er dette ikke bare et indlæg lige som indlæggene om jagt i kroatien, tyskland, skotland osv? Enkelte henviser endda direkte til navngivne bureauer og nu opponere du fordi en vil udlevere en direkte kontakt.

Hmmm.......
Svar
#5
Se mere på http://www.cardi-adventure.dk.
Svar
#6
Her er lidt mere bukkejagt

Cardi¬adventure Ltd
Hunting Tours

Bukke jagt West part Letland

Hermed tilbud på Bukke jagt West part i Letland 2009
Jagtperiode: 1 juni til 30 november ¬bedste tid sidst i juni først i juli. Brunst.
Jagtdistrikt: West part of Letland ¬forskellige revir.. Revir ligger ca. 200– 250 km fra Lufthavn..
Jagtform: 1:2 High seat.og stalking. Alt efter hvad guiden finder bedst.
Antal jæger: 3– 6 stk.
Jagtrevir: Fantastisk natur. Kæmpe områder med skove, moser, marker.. Der jages i de områder guiden finder bedst. Ca. 78.000 ha.
Tilbud inkluderer: Pr jæger ved mindst 3 stk. i gruppe.
Afhentning i Riga lufthavn. Af tolk ( engelsk talende ) Hjælp i tolden med indførelse af våben. Dette er dog intet problem. Alt transport i Letland. Kørsel i forbindelse med jagt. 4 dages ophold i guest house ¬enkelt værelser. Flot indkvartering. 3 dages bukke/ vildsvin jagt ¬Evt. gratis bæver jagt. Om tiden tillader det. Skal aftales inden afrejse. Fuld forplejning ¬morgenmad, middagsmad, aftensmad. dog ex .alkohol Evt. frit fiskeri i søen som huset ligger ved. Meget flot indkvartering. Alt papir arbejde. ¬hunting permits. m.m Der skydes efter prisliste.
Pris ¬874 € ¬pr. jæger alt bliver afregnet i Euro. Ca. pris i dkk pr. 24 november 2008. 6515 dkk
Pris inkluderer ikke:
Transport til Riga ¬ca. pris er 1500 dkk Alkohol samt personlige ting. Evt. drikke penge til stalker. Rengøring af trofæ –aftal pris med stalkeren. Evt. hjemsendelse af trofæ. Trofæafgift. Velegnet til ledsager—pris pr. ledsager 380€
Jeg henviser i øvrigt til generelle betingelser på hjemmeside. http://www.cardi¬adventure.dk Vi ser frem til at arrangere turen for dig.
Knæk og bræk derude..
Cardi¬adventure
67 Crowtree lane Louth LN11 0QW, Lincolnshire. U.K Office +44 (0) 1507 605 813 Mobil +44 (0) 79 175 72 789 E¬mail: cardi@cardi¬adventure.dk Skype id.: cardilillienskjold

Cardi¬adventure Ltd
Hunting Tours
Trofæ afgifter West Part Letland.
Alle pris er er i Euro = €
Vildsvin. Jagt sæson fra 1 maj til 31 Januar.
Yearling piglet So Er fredet –Bøde. Vildsvin med vægt op til 50 kg Vildsvin med vægt mellem 50 kg til 100 kg Vildsvin med vægt over100 kg og tænder op til15,9 cm Tænder mellem 16,0 cm op til 17,9 cm 18,0 cm ¬18,9 cm 19,0 cm ¬19,9 cm 20,0 cm ¬21,9 cm over 22,0 cm Bevist anskudt vildsvin.
Rå dyr.

Jagt sæson: Råbuk fra 1 juni til 30 November—brunsten er normalt sidst i Juni til først i Juli. Rå/lam fra 1. september til 30 November.
Rå/lam og buk med opsats vægt op til 140 gr. Bukke vejes uden underste kæbe: 150 – 199 gr. 200 to 249 gr. 250 to 299 gr. 300 to 349 gr. 350 to 399 gr. over 400 gr. Bevist anskydning:

67 Crowtree lane Louth LN11 0QW, Lincolnshire. U.K Office +44 (0) 1507 605 813 Mobil +44 (0) 79 175 72 789 E¬mail: cardi@cardi¬adventure.dk Skype id.: cardilillienskjold
Svar
#7
Jeg må tage hatten af for din ildhu Allan, du er godt noget meget ihærdig af en formidler at være og som oveni købet slet ikke tjener penge på det.
Jeg får næsten vand i øjnene over at se at den slags folk stadigvæk findes Smile

PS: Ironi kan være anvendt i ovenstående Smile
Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)