Tråd vurdering:
  • 0 stemme(r) - 0 gennemsnitligt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Enhver svigermors drøm........
#1
Ja man tror det er løgn, at der findes disse typer...

http://ekstrabladet.dk/112/article1132748.ece

"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
#2
Enhver svigermors drøm - jo! - især hvis hun gik og troede, at hun havde mistet sin sexappeal...

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#3
Tja, når kvinder i forvejen har givet ham den kolde skulder... må han være vant til temperaturen.

;op føj

[Image: Polarbear.gif]
Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)

Polarbears walk a lonely path..

But we sometimes do kick back, relaxes and downs a beer. =o)
Svar
#4
På den anden side..............så er man fri for at høre på så meget pis [8D]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#5
Citat:quote:

Originally posted by ID

På den anden side..............så er man fri for at høre på så meget pis [8D]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]



Ja da, og en anden fordel kan være at kan være meget bløde og våde at stikke i afhængig af liggetid [xx(]

Det er dybt sygt at menesker kan gøre den slags, men man hører jævnligt om det. En historie printede sig særligt ind hos mig for år tilbage. En Rumænsk mand havde de samme tendenser, og da liget af en ung pige kom ind gik han igang. Liget vågnede på et tidspunkt midt i akten og det viste sig at være en eller anden form for hjertefejl, hvor manden åbenbart fik vækket hende - Mon han blev kureret?

Mvh.
Lars/Great Dane

Exclusive member of team X-member of ***
Great Dane

Svar
#6
Et syg perle ..jeg ville sige...where's the rope and horse [}Smile]

http://www.andersencharters.com
Soldt all my guns...I'm entering priesthood..:-))
Svar
#7
Citat:quote:

Originally posted by Eric A

Et syg perle ..jeg ville sige...where's the rope and horse [}Smile]

http://www.andersencharters.com



Show mearcy Eric [8D]
Give the Monster a fair chance [Big Grin] Running target 200 yards [Wink][Big Grin]
Mvh Walnut
Svar
#8
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

...............Mon han blev kureret?


Hun blev da tilsyneladende [Wink]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]
Svar
#9
Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Citat:quote:

Originally posted by ID

På den anden side..............så er man fri for at høre på så meget pis [8D]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]



Ja da, og en anden fordel kan være at kan være meget bløde og våde at stikke i afhængig af liggetid [xx(]

Det er dybt sygt at menesker kan gøre den slags, men man hører jævnligt om det. En historie printede sig særligt ind hos mig for år tilbage. En Rumænsk mand havde de samme tendenser, og da liget af en ung pige kom ind gik han igang. Liget vågnede på et tidspunkt midt i akten og det viste sig at være en eller anden form for hjertefejl, hvor manden åbenbart fik vækket hende - Mon han blev kureret?

Mvh.
Lars/Great Dane

Exclusive member of team X-member of ***



Han er da en af hverdagens helte! Uden hans jumpstart ville hun være endt i boxen [|)] Og det fisse man har fået er der ingen der kan tage fra én [}Smile]

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand
[center]Fattigdom - det er en sindstilstand
[/center]

[center]
Socialdekrat - Moderne nordisk udtryk for rockerrelateret skattesnyder
[/center]
Svar
#10
Tjaee man kan sige, at det er den samme indlevelse... som at gå til en prostitueret.....

Citat:quote:

Originally posted by Tikka4ever

Citat:quote:

Originally posted by Great Dane

Citat:quote:

Originally posted by ID

På den anden side..............så er man fri for at høre på så meget pis [8D]



Amateurs practice till they get it right. Professionals practice till they can't get it wrong.
[Image: Avatar.jpg]



Ja da, og en anden fordel kan være at kan være meget bløde og våde at stikke i afhængig af liggetid [xx(]

Det er dybt sygt at menesker kan gøre den slags, men man hører jævnligt om det. En historie printede sig særligt ind hos mig for år tilbage. En Rumænsk mand havde de samme tendenser, og da liget af en ung pige kom ind gik han igang. Liget vågnede på et tidspunkt midt i akten og det viste sig at være en eller anden form for hjertefejl, hvor manden åbenbart fik vækket hende - Mon han blev kureret?

Mvh.
Lars/Great Dane

Exclusive member of team X-member of ***



Han er da en af hverdagens helte! Uden hans jumpstart ville hun være endt i boxen [|)] Og det fisse man har fået er der ingen der kan tage fra én [}Smile]

A.Nielsen

Fattigdom er en sindstilstand



"Det eneste, der er kedeligere end at lære ting udenad, er at høre, hvad andre har lært udenad"

[Image: topp_vinter.gif]
Svar
#11
Hvordan fandt du ud af at din kone var død ?
Det må være da opvasken hobede sig op på køkkenbordet, for i sengen var hun som hun plejede..[}Smile]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

Nu med 25X forstørrelse.


+GONE2HUNT+

King of varmint

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.



NU MED DÆMPER
Svar
#12
Citat:quote:

Originally posted by Tonny

Hvordan fandt du ud af at din kone var død ?
Det må være da opvasken hobede sig op på køkkenbordet, for i sengen var hun som hun plejede..[}Smile]

[Image: Slvbukcopy-1-1.jpg]

+GONE2HUNT+

Op ad bakke, er trods alt stadig fremad.

Nu med 25X forstørrelse.



[Big Grin][Big Grin][Big Grin][:I]
Walnut
Svar
#13
Der går faktisk i min familie en lille historie om en af min mors mostre, hvorledes hun tjekkede om manden var død. Hun opdagede at manden ikke reagerede en morgen hun kaldte, og tog derfor en stoppenål, den stak hun 5-6 cm op igennem hælen på manden - Ingen reaktion [:0] Hun var efter sigende særdeles tæt på en sigtelse for usømmelig omgang med lig [:o)]

Ps. Jeg tror ikke det er en tendens der følger resten af familien [Wink]

Mvh.
Lars/Great Dane

Exclusive member of team X-member of ***
Great Dane

Svar
#14
Du "tror ikke".....? Var han så død eller ignorerede han hende bare?

Helt generelt er det et vanvittigt interessant emne, der afføder mange relevante spørgsmål - feks: Findes der kvindelige nekrofile - og skal de i givet fald time deres aktiviteter med Rigmor Mortensen?

[center][Image: topl.jpg][Image: eye-10.gif][Image: topr.jpg][/center][center][Image: gandalf2.jpg][/center]

Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.


Assumption is the mother of all ****ups... and anything is possible if you don't know what you are talking about.
Svar
#15
Citat:quote:

Originally posted by Høgh

Du "tror ikke".....? Var han så død eller ignorerede han hende bare?

Helt generelt er det et vanvittigt interessant emne, der afføder mange relevante spørgsmål - feks: Findes der kvindelige nekrofile - og skal de i givet fald time deres aktiviteter med Rigmor Mortensen?



Da min far døde, kom falckfolkene ikke til et lig med en stoppenål indsat nogen steder i kroppen, så tendensen har som minimum sprunget en generation over. Min mors mosters mand var meget meget død, og derfor ingen reaktion da stoppenålen blev jaget op i hælen. Det ville sikkert også kræve ekstremt meget mental styrke at ignorere den slags?

Kvindelige nekrofile...Spørg din kone om hun har de lyster, du virker jo lidt 'død' for tiden [^][:I]

Ps. Min mors moster hed Rig(m)or [:I]

Mvh.
Lars/Great Dane

Exclusive member of team X-member of ***
Great Dane

Svar


Forum spring:


Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)